تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

امیرعبداللهیان: آماده‌ همکاری برای روشن شدن ابعاد حادثه سفارت آذربایجان هستیم

پس از حادثه مرگبار حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که ایران آماده همکاری برای روشن شدن ابعاد حادثه سفارت آذربایجان است.

کد خبر: ۱۴۴۲۶۹
۰۹:۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: آماده‌ همکاری برای روشن شدن ابعاد حادثه سفارت آذربایجان هستیم

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه نوشت: «جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری برای روشن شدن ابعاد حادثه است. به دولت و ملت برادر و همسایه، این حادثه تلخ را تسلیت می‌گویم.»

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از عیادت از مجروحان حادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «باحضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم جیحون بایرامف پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.»

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: «جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری برای روشن شدن ابعاد حادثه است. به دولت و ملت برادر و همسایه، این حادثه تلخ را تسلیت می‌گویم.»

امیرعبداللهیان شب گذشته از مجروحان این حادثه عیادت کرد و جویای حال عمومی آنان شد. وی درباره اقدامات ایران در خصوص این حادثه گفت: «ما ضمن اینکه از طریق دستگاه‌های ذی ربط امنیتی و قضایی بر اساس دستور رئیس جمهور محترم و بر اساس مسئولیتی که ایران نسبت به تامین امنیت اشخاص و اماکن دیپلماتیک در کشور دارد، اقدامات لازم و تدابیر مقتضی اندیشیده شده است.»

وی افزود: «به برادرم جیحون بایرامف تاکید کردم که باید در تماس با یکدیگر و مشورت‌هایی که داریم مانع این شویم که این اقدام تلخ و شوک آور که هم برای دیپلمات‌های آذربایجان و کارکنان سفارتشان در تهران و هم خانواده‌های آنان شرایط سختی را ایجاد کرده، بر وضعیت دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در تهران و بر وضعیت مناسبات تاثیر سوئی را برجای نگذارد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی