تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
راه نجات کشور از برنامه توسعه ملی واقعی می‌گذرد، نه با آمار و ارقام دروغین

شادمهر: اینترنت پرسرعت از نان شب واجب‌تر است؛ فیلترینگ باید برداشته شود

در روزهایی که اینترنت کشور حال و روز خوشی ندارد و مسوولان به هر بهانه‌ای آن را قطع و وصل می‌کنند، امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس در مجلس، در تذکری شفاهی گفته که اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب واجب‌تر است و فیلترینگ (که در دولت رئیسی به شدت افزایش داشته) باید برداشته شود.

کد خبر: ۱۴۴۱۹۵
۱۳:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

نماینده گنبدکاووس: اینترنت پرسرعت از نان شب واجب‌تر است

دیدارنیوز: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز داشتن اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر بوده و فیلترینگ باید برداشته شود؛ چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم تحت تاثیر آن قرار گرفته است.

امانقلیچ شادمهر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بیان کرد: ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مرجعیت اسلام و قرآن عظیم الشأن و نیز رفتار نابخردانه پارلمان اروپا را که نشان از اسلام هراسی و ایران هراسی دارد باید بگویم که سپاه مایه افتخار و مظهر آرامش و ظلم ستیزی و حافظ کیان اسلامی و امنیت منطقه است.

وی در ادامه اظهار کرد: نابرابری فرصت‌های شغلی و عدم امنیت شغلی، رنجی است که جامعه ما را گرفتار کرده است. صدای کسانی باشیم که صدایشان به جایی نمی‌رسد. مانند معلمان خرید خدماتی که در مناطق کم برخوردار مرزی و عشایری و مربیان قرآن و پیش دبستانی و صدای کارکنان و کارگزاران شرکتی دستگاه‌های اجرایی که با حداقل حقوق بیشترین کارایی را دارند. امروز ما باید صدای بی قدرتان جامعه باشیم.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است. فیلترینگ باید برداشته شود چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده و مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود هستند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، تاکید کرد: راه نجات کشور از برنامه توسعه ملی واقعی می‌گذرد نه با دستکاری واقعیت ها، نه با آمار و ارقام دروغین و آگاهی کاذب، نه با ژست و شعار، بلکه توسعه ملی با درک واقعیت‌های جامعه امکان‌پذیر است. اصرار بر روش‌های تجربه شده و پرهزینه و ناکارآمد، بحران را عمیق‌تر می‌کند.

شادمهر افزود: با تمام احترامی که برای رئیس جمهور و نمایندگان عزیز قائلم، می‌گویم که هیچ شخصی در ایران حق ندارد تصمیم‌های شخصی بگیرد که رنج و سختی‌اش برای مردم بماند، حتی قبوض نامتعارف برق و گاز که زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده و همچنین بحران‌ها که از حد متعارف فراتر رفته و فراگیر شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: راه حل با مشارکت دانایان و رفتن به سوی برنامه کارآمد است، مسئولان بدانند در جامعه ما چه می‌گذرد، غالب مردم دچار سرگشتگی هستند. با درک واقعیت‌ها مردم دیگر به خیال پردازی‌ها و اوهام خنده‌دار می‌خندند و جوانان و زنان جامعه حس بی‌آینده بودن کرده اند. مهلک‌ترین پدیده حس بی‌آینده بودن است. جوانان و زنان جامعه را از قطار پیشرفت جا نگذاریم. گسل‌های میان نسلی و طبقاتی از معشیت برخاسته از تصمیم گیری غیرعقلانی مدیران است. یک بار هم که شده به جای متهم کردن دیگران خودتان را در برابر وجدانتان محکوم کرده و دست از روش‌های غلط بردارید.

شادمهر در پایان بیان کرد: مردم را در آتش تغییر رفتارتان سوزانده اید، باور کنید که دیگر این همه تورم و دلار در نوسان، کمبود دارو و گرانی پهنه وسیعی از زندگی جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است. برنامه کارآمد، دیپلماسی فعال و ثبات باید به جامعه بازگردانده شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی