تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جدایی مظاهری از سپاهان؛ چند پیشنهاد دارم

رشید مظاهری، دروازه‌بانی که در سپاهان به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود، پس از جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهان گفته چند پیشنهاد دارد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۴۴۱۸۳
۱۲:۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

جدایی مظاهری از سپاهان؛ چند پیشنهاد دارم

دیدارنیوز: دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: فقط روی فوتبال و عملکرد خودم تمرکز دارم تا بتوانم در نیم‌فصل دوم روز‌های خوبی را رقم بزنم.

رشید مظاهری در گفتگو با تسنیم، در خصوص جدایی از سپاهان گفت: سپاهان و هوادارانش را دوست دارم و در این یک سال که آنجا بودم همیشه با مهر و محبت آن‌ها و مردم خوب اصفهان روبه‌رو شدم. قسمت این بود که در این مقطع از سپاهان جدا شوم و دوست هم ندارم زیاد در این زمینه صحبت کنم. هدف من از این صحبت‌های کوتاه این است که از مجموعه باشگاه سپاهان، اعضای هیئت مدیره، محمدرضا ساکت، رضا فتاحی و بازیکنان تیم تشکر کنم.

وی تأکید کرد: دوستان خوبی در سپاهان دارم و برای این تیم آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که مرا تحمل کردند، هر وقت برای سپاهان بازی کردم نهایت تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دادم.

مظاهری در ارتباط با اینکه قرار است راهی کدام تیم شود، گفت: چند پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم. در این شرایط فقط و فقط روی فوتبال و عملکرد خودم تمرکز دارم تا بتوانم در نیم‌فصل دوم روز‌های خوبی را رقم بزنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی