تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وزیر صمت اعلام کرد

عرضه خودرو در بورس مناسب‌ترین روش است

مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت معتقد است که عرضه خودرو در بورس در شرایط فعلی مناسب‌ترین روش است.

کد خبر: ۱۴۴۱۵۵
۰۸:۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

وزیر صمت: عرضه خودرو در بورس مناسب‌ترین روش است

دیدارنیوز: ­رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با ورود مجدد شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو موافق است.

مصطفی طاهری درباره نشست روز سه‌شنبه (۴ بهمن ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش، افزود: دستور کار نخست امروز کمیسیون بررسی طرح اصلاح ساماندهی خودرو و استماع گزارش وزیر درباره حوزه خودرو بود که اعضای کمیسیون خیلی قانع نشدند و مقرر شد در روز‌های آینده این جلسه مجدد تکرار شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم با اشاره به روش‌های مختلف عرضه و سردرگمی موجود و صحبت‌های متفاوتی که در این حوزه از دولت شنیده می‌شود، اضافه کرد: پیشنهاد اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو مطرح شد که براساس این پیشنهاد اگر در شرایط خاص خودرو در بورس کالا عرضه شود، سود مازاد فروش به جیب تولیدکننده نرود و در زنجیره حمل و نقل عمومی هزینه شود البته رای گیری این طرح به جلسات آینده موکول شد.

طاهری درباره نظر وزیر صمت درباره ورود شورای رقابت به فرآیند قیمت‌گذاری خودرو، گفت: نظر وزیر این بود که قیمت‌گذاری به شورای رقابت واگذار شود و شورای رقابت مجدد به قیمت‌گذاری خودرو ورود کند.

وی اضافه کرد: وزیر صمت معتقد بود که عرضه خودرو در بورس در شرایط فعلی مناسب‌ترین روش است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی