تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
فرمانده انتظامی فارس:

۱۴۵۰ کیلو تریاک در فارس کشف شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرماندهی انتظامی فارس، ۱۴۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

کد خبر: ۱۴۴۰۶۱
۱۶:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

۱۴۵۰ کیلو تریاک در فارس کشف شد

 

دیدارنیوز: سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه سوم بهمن به خبرنگاران گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز سوم بهمن‌ماه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی با ۲ دستگاه کامیون در محور داراب-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک هستند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند هر دو دستگاه کامیون در حالی که در کنار جاده توقف کرده بودند را شناسایی و رانندگان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: بعد از انتقال ۲ خودرو به مقر انتظامی، در بازرسی از آن‌ها یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک که از استان‌های شرقی کشور بارگیری شده و در حال انتقال به مناطق مرکزی بود، کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان که اسکورت این محموله بود را نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کنند، گفت: هر ۳ راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی