تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اعلام کرد

کسی نمی‌تواند مانع عرضه خودرو در بورس شود

محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: عرضه خودرو در بورس کالا طبق روال در حال انجام است و کسی هم که مانع عرضه شود، مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۴۰۵۴
۱۳:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

کسی نمی‌تواند مانع عرضه خودرو در بورس شود

دیدارنیوز: عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا گفت: نه تنها عرضه خودرو در بورس کالا طبق روال در حال انجام است، بلکه باید بیشتر از گذشته هم صورت گیرد و کسی هم که مانع عرضه شود، مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.

محسن علیزاده با اشاره به عرضه‌های خودرو در بورس کالا، گفت: نه تنها عرضه خودرو در بورس کالا طبق روال در حال انجام است، بلکه بیشتر از گذشته هم باید صورت گیرد.

طبق اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، وی با اعلام اینکه هیچ سازمان و نهادی نباید مانع عرضه خودرو در بورس کالا شود، بیان کرد: عرضه‌ها طبق قانون مشخص شده است؛ بنابراین، انتظار این است که وزارت صمت تمام خودرو‌های تولیدی را در بورس کالا عرضه کند.

به گفته این عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، شاید در روز‌های نخست عرضه خودرو در بورس، قیمت کشف شده و قیمتی که در کارخانه عرضه می‌شده متفاوت باشد، اما در نهایت این عرضه باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عرضه‌ها در بورس طبق قانون باید ادامه داشته باشد.

ایسنا نوشت: «شورای رقابت در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس کلیه محصولات ایران خودرو و سایپا به جز "هایما" و "تارا" را انحصاری اعلام کرد.

طبق این نامه، خودرو‌های "شاهین"، "دنا" و "پژو ۲۰۷" باید از بورس کالا خارج شوند، چراکه این عرضه که به نوعی لاتاری خودرو است باید متوقف شود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی