تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بهتر بود قهرمان لیگ فوتسال به کافا برود

نیلوفر اردلان: من رویایی دارم در آسیا!

تیم ملی فوتسال زنان ایران در صدد است به مسابقات کافا در آسیای میانه برود و در همین رابطه با نیلوفر اردلان سرمربی تیم پیکان صدرنشین سوپر لیگ صحبت کردیم.

کد خبر: ۱۴۴۰۴۷
۱۲:۲۹ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

نیلوفر اردلان: من رویایی دارم در آسیا!

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: دومین شکست پیکان در رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال زنان، در غیاب نیلوفر اردلان اتفاق افتاد و همین مسئله باعث شد که فاصله امتیازی این تیم با حریفانش کم شود. در همین رابطه از نیلوفر اردلان علت را جویا شدیم. او گفت: پس از آنکه ۱۰ نفر از بازیکنان من به اردوی تیم ملی دعوت شدند فرصت خوبی پیدا کردم تا در کلاسهای مربیگری شرکت کنم و پنج شنبه پس از حضور در اردوی فنی تیم به خانه رفتم ولی تب و لرز و پس از آن بیهوشی باعث شد که کار به اورژانس بکشد و شرایط بدی داشتم.

او ادامه داد: پزشکی که بالای سر  من حاضر شد گفت یک ویروس جدید است و احتمالا به این دلیل بوده که ما در اوج آلودگی هوا در هوای آزاد در کلاس مربیگری شرکت کردیم.

از اردلان پرسیدیم با توجه به بازی حساسی که پیکان مقابل ملی حفاری داشت بدون تردید حضور او می توانست، گره‌گشا باشد چون پیکان بازی را ۴ بر سه به ملی حفاری واگذار کرد. او پاسخ داد: قسمت بود که من نباشم چون شرایط حضور کنار زمین را نداشتم و دکتر به من توصیه کرده بود که حداقل ۲۴ ساعت استراحت کنم. البته با توجه به نتیجه دو تیم نصر و پالایش ما همچنان صدرنشین ماندیم باید برای ۴ هفته پایانی جبران کنیم و از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

اردلان در مورد حضور فوتبالیست‌ها در اردوی تیم فوتسال برای حضور در رقابت‌های کافا گفت: بهتر بود برای حضور در چنین رقابت‌هایی از رده‌های سنی پایین‌تر استفاده کنیم یا حالا که امکان حضور در بازی‌های آسیایی برای تیم قهرمان سوپر لیگ وجود ندارد قهرمان لیگ را برای حضور در این مسابقات می‌فرستادیم.

از سرمربی پیکان در مورد این خبر که احتمال دارد به جای فروزان سلیمانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، پرسیدیم. او پاسخ داد: من رویایی دارم که در زمان بازی خودم به آن نرسیدم و آن هم لمس جام قهرمانی آسیا است‌. امیدوارم که روزی بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

نیلوفر اردلان: من رویایی دارم در آسیا!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی