تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

طرح استیضاح «عین‌اللهی»؛ وزیر بهداشت یک هفته فرصت دارد

عبدالحسین روح‌الامینی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ارجاع طرح استیضاح بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان به کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت: طبق آیین نامه پس از ارجاع طرح استیضاح به کمیسیون، وزیر مربوطه یک هفته فرصت دارد تا در کمیسیون حضور یابد.

کد خبر: ۱۴۴۰۴۰
۱۱:۳۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

استیضاح «عین‌اللهی» به کجا رسید؟/ ارجاع طرح به کمیسیون بهداشت

دیدارنیوز: عضو کمیسیون بهداشت از ارجاع طرح استیضاح بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت با ۵۹ امضا به کمیسیون متبوعش خبر داد.

عبدالحسین روح‌الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، از ارجاع طرح استیضاح بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان به کمیسیون بهداشت خبر داد.

وی افزود: طبق آیین نامه پس از ارجاع طرح استیضاح به کمیسیون وزیر مربوطه یک هفته فرصت دارد تا در کمیسیون حضور یابد لذا با توجه به اینکه روز گذشته استیضاح به کمیسیون ارجاع شده وزیر باید در اولین جلسه که یکشنبه هفته آینده است در کمیسیون حضور یابد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر بهداشت با ۵۹ امضا به کمسیون بهداشت ارجاع شده است، ادامه داد: بنابراین عین اللهی باید در اولین جلسه کمسیون حضور یافته و با حضور متقاضیان، پیرامون محور‌های استیضاح توضیحاتی ارائه دهد.

روح‌الامینی بیان کرد: پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه کمسیون جمعبندی نشست را در قالب گزارشی به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌دهد.

بر اساس ماده ۲۲۰ آیین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان مجلس مى توانند، با در نظر گرفتن اصل هشتاد و نهم (۸۹) قانون اساسى، وزیر یا هیأت وزیران را استیضاح کنند. استیضاح وقتى قابل طرح در مجلس است که به امضاى حداقل ده نفر از نمایندگان برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی