تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح کرد

سخت‌گیری‌های ما نبود، کشور تعطیل می‌شد!

مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه نظارت بر آلایندگی وظیفه ما نیست، گفت: بی تردید اگر سخت‌گیری‌های ما نبود هوای امروز وضعیت بسیار بدتری داشت و کشور امروز تعطیل می‌شد!

کد خبر: ۱۴۴۰۰۰
۱۷:۴۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

نظارت بر آلایندگی وظیفه کدام سازمان است؟

دیدارنیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه نظارت بر آلایندگی وظیفه ما نیست، گفت: سالیانه گزارش تأییدیه یک میلیون خودروی نو داده می‌شود؛ اما ۲۷ میلیون خودرو در کشور تردد دارد. دو میلیون و ۹۰۰ خودرو در تهران فرسوده در حال تردد هستند و ما وظیفه‌ای بر نظارت بر این خودرو‌ها نداریم.

مهدی اسلام پناه در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به عنوان مهمان حاضر بود پس از استماع سوالات، پیشنهادات و انتقادات اعضای شورای شهر تهران، گفت: باید از عقب ماندگی در انجام برخی وظایف عذرخواهی کنم. ما تکالیف و چهار ماده قانونی خود را انجام داده‌ایم، چون قانون را جدی می‌گیریم و فصل الخطاب می‌دانیم.

اگر سخت‌گیری‌های ما نبود هوای امروز وضعیت بسیار بدتری داشت

وی افزود: ما اهم و فی الاهم نداریم و هر چه را در قانون آمده اجرا می‌کنیم. بی تردید اگر سخت‌گیری‌های ما نبود هوای امروز وضعیت بسیار بدتری داشت و کشور امروز تعطیل می‌شد.

رئیس سازمان استاندارد ایران با بیان اینکه از سال ۱۳۹۶ استاندارد اجباری آسانسور‌ها مصوب شده است، ادامه داد: آسانسور متروی تهران برای بیمه شدن باید استاندارد شود. شهردار تهران در این زمینه با ما تماس گرفتند و اعلام کردیم که متروی تهران با اداره کل استاندارد تهران جلسات متعددی را برگزار کرده و بر اساس آنچه مطرح شده باید عیوب فنی برطرف شود. ۷۱ آسانسور ایستگاه‌های مترو برای رفع عیوب فنی بارگذاری شدند.

اسلام پناه تاکید کرد: آسانسور شورای اسلامی شهر تهران نیز با این تعداد طبقات استاندارد ندارد و اگر استاندارد سازی نشود این آسانسور را پلمب خواهند کرد و تعجب می‌کنم که اعضای شورا چگونه جرأت می‌کنند از این آسانسور استفاده کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: در تدوین استاندارد‌ها از تمام ذینفعان دعوت می‌کنیم و در همین راستا با مخالفت‌های صریح سایر دستگاه‌ها مواجه شده‌ایم. ما نتایج پایش‌های خود را به دستگاه‌های نظارتی ارائه می‌کنیم. بی تردید آزادی بیان در نقطه نظرات در سازمان ملی استاندارد که دستگاهی بین‌المللی است باید وجود داشته باشد وقتی صحبت می‌کنیم تهدید می‌شویم و اگر بخواهیم برخی مسائل را بگوییم باید مرتب به دادگاه برویم. توقیف تولید پنج خودروی بی کیفیت در همین دو سال اخیر انجام شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی