تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کردستان سردترین استان کشور شد

به گفته مدیرکل هواشناسی کردستان، در شبانه‌روز گذشته "دهگلان و بابارشانی" با ۲۶ درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود.

کد خبر: ۱۴۳۹۴۶
۰۸:۱۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

کردستان سردترین استان کشور شد

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: دهگلان و بابارشانی کردستان با ۲۶درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور شد.

رحیم صدیقی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی استان کردستان اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته "دهگلان و بابارشانی" با ۲۶ درجه زیرصفر سردترین نقطه کشور بود.

وی افزود: همچنین دیواندره، قروه و سقز با ۲۱ درجه زیرصفر، بیجار منفی ۱۹ درجه، کامیاران منفی ۱۴ درجه، سنندج منفی ۱۲ درجه و مریوان منفی ۵ درجه به ترتیب سردترین شهرستان‌های استان و مابقی زیر ۵ درجه درجه بوده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: اکنون نیز دمای هوا در دهگلان ۲۲ درجه زیر صفر و در سنندج نیز ۱۰ درجه منفی بوده و به همین خاطر مدارس را تعطیل کردند.

وی از تداوم سرمای فعلی تا روز چهارشنبه هفته جاری در سطح استان خبر داد و بیان کرد: شرایط یخبندان در طول شب و اوایل صبح کاملا در شهرستان‌های کردستان حاکم است.

صدیقی با اشاره به افزایش مصرف حامل‌های انرژی، از احتمال افت فشار در خطوط انتقال شهری خبر داد و تصریح کرد: از همشهریان عزیز انتظار می‌رود از سفر و تردد‌های غیرضروری جلوگیری کرده و مدیریت مصرف سوخت را رعایت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی