تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

زور قلعه‌نویی به تراکتور نرسید!

در دو دیدار پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، زور امیر قلعه‌نویی و تیمش به تراکتور نرسید و گل‌گهر در تبریز متوقف شد. در بازی دیگر امروز (شنبه)، تقابل هوادار با آلومینیوم اراک برنده نداشت.

کد خبر: ۱۴۳۹۱۵
۱۷:۱۹ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

زور قلعه‌نویی به تراکتور نرسید!

دیدارنیوز: هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های تراکتور و گل‌گهر خاتمه یافت.

در آخرین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های تراکتور و گل‌گهر از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان، این بازی به نتیجه تساوی ۲ - ۲ انجامید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

هر چهار گل این بازی در نیمه اول به ثمر رسید. ابتدا کاوه رضایی در دقیقه ۵ میزبان را پیش انداخت، اما امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی و رضا شکاری در دقیقه ۳۴ برای گل‌گهر گلزنی کردند. در دقیقه ۴۰ هادی محمدی گل دوم تراکتور را به ثمر رساند تا نتیجه ۲ - ۲ به ثبت برسد.

قضاوت این بازی برعهده بیژن حیدری بود که به هادی محمدی، صفا هادی و محمد آقاجانپور از تراکتور و علیرضا علیزاده و کی‌روش استنلی از گل‌گهر کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه آرش قادری مدافع تراکتور در دقیقه ۲+۹۰ از زمین اخراج شد.

گل‌گهر با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد. تراکتور نیز با ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

به گزارش دیدارنیوز، در دیدار دیگر امروز، هوادار میزبان آلومینیوم اراک بود و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تیم پرسپولیس در پایان این هفته، با کسب ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی