تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ مراسم بزرگداشت رئیسی در شیرودی +ویدیو
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ مراسم بزرگداشت رئیسی در شیرودی +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

زور قلعه‌نویی به تراکتور نرسید!

در دو دیدار پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، زور امیر قلعه‌نویی و تیمش به تراکتور نرسید و گل‌گهر در تبریز متوقف شد. در بازی دیگر امروز (شنبه)، تقابل هوادار با آلومینیوم اراک برنده نداشت.

کد خبر: ۱۴۳۹۱۵
۱۷:۱۹ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

زور قلعه‌نویی به تراکتور نرسید!

دیدارنیوز: هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های تراکتور و گل‌گهر خاتمه یافت.

در آخرین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های تراکتور و گل‌گهر از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان، این بازی به نتیجه تساوی ۲ - ۲ انجامید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

هر چهار گل این بازی در نیمه اول به ثمر رسید. ابتدا کاوه رضایی در دقیقه ۵ میزبان را پیش انداخت، اما امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی و رضا شکاری در دقیقه ۳۴ برای گل‌گهر گلزنی کردند. در دقیقه ۴۰ هادی محمدی گل دوم تراکتور را به ثمر رساند تا نتیجه ۲ - ۲ به ثبت برسد.

قضاوت این بازی برعهده بیژن حیدری بود که به هادی محمدی، صفا هادی و محمد آقاجانپور از تراکتور و علیرضا علیزاده و کی‌روش استنلی از گل‌گهر کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه آرش قادری مدافع تراکتور در دقیقه ۲+۹۰ از زمین اخراج شد.

گل‌گهر با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد. تراکتور نیز با ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

به گزارش دیدارنیوز، در دیدار دیگر امروز، هوادار میزبان آلومینیوم اراک بود و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تیم پرسپولیس در پایان این هفته، با کسب ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی