تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادعای تعرض در مدرسه فوتبال مشهد؛ وزیر دستور پیگیری داد

پس از انتشار گزارش‌هایی درباره ادعای تعرض به فوتبالیست‌های نوجوان در یک مدرسه فوتبال در مشهد، وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری این موضوع را صادر کرده است.

کد خبر: ۱۴۳۸۹۳
۱۲:۲۹ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

تعرض در مدرسه فوتبال مشهد؛ وزیر دستور پیگیری داد

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.

تسنیم نوشت: «دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.

پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهاد‌های امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است گزارش بررسی این ادعا‌ها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذی‌صلاح شود.»

ایسنا در این زمینه نوشت: «روز گذشته (جمعه)، خبری مبنی بر تجمع تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال مقابل ساختمان هیات فوتبال استان خراسان رضوی به علت تعرض به فوتبالیست‌های نوجوان منتشر شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی