تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

تبعات آزار و اذیت جنسی؛ پرافتخارترین بازیکن جهان در زندان!

دنی آلوز، ستاره کهنه‌کار برزیلی که از او به عنوان پرافتخارترین بازیکن دنیای فوتبال یاد می‌شود، درگیر یک پرونده جنجالی و آزار و اذیت جنسی شده و به همین دلیل، قاضی پرونده با رد قرار وثیقه، او را راهی زندان کرده است.

کد خبر: ۱۴۳۸۸۵
۱۱:۲۸ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

تبعات آزار و اذیت جنسی؛ پرافتخارترین بازیکن جهان در زندان!

دیدارنیوز: قاضی پرونده تعرض دنی آلوز با رد قرار وثیقه، او را راهی زندان کرد.

روز جمعه و پس از برگزاری دادگاه اولیه مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، درحالی که دنی آلوز به تعرض در ماه گذشته متهم بود، برگزار شد و قاضی پرونده با رد قرار وثیقه برای پرافتخارترین بازیکن جهان فوتبال، او را راهی زندان کرد.

همچنین باشگاه پوماس مکزیک که به تازگی آلوز را به خدمت گرفته بود، به تبع این ماجرا قراردادش را فسخ کرد و عنوان بازیکن پوماس را رسماً از او گرفت. آلوز ۳۹ ساله در ماه دسامبر به تعرض به یک زن و لمس لباسش به هنگام نوشیدن بیش از حد، در یک کلوپ شبانه در شهر بارسلون و پس از شکایت از او متهم شده بود و درحالی که قویاً اتهامات را رد می‌کرد، تحقیقات تکمیلی بلافاصله آغاز شد و حالا برای سپری کردن دوران محکومیتش راهی زندان شده است.

پایان تلخ دوران حرفه‌ای

روز جمعه در یک ویدیوی رسمی از جانب باشگاه پوماس، لئوپولدو سیلوا، مدیریت این باشگاه اعلام کرد قرارداد آلوز با این تیم فسخ شده و هرچند هویت شاکی هنوز مشخص نیست، این اتفاق را باید به منزله پایان دوران فوتبال حرفه‌ای مدافع برزیلی به حساب بیاوریم. آلوز هفته گذشته از مکزیک به اسپانیا بازگشته بود تا خود را به پلیس محلی معرفی کند و درنهایت روز جمعه، ۲۰ ژانویه پس از تفهیم و اثبات اولیه اتهاماتش، بدون پذیرفتن قرار وثیقه راهی زندان شد. آلوز اگرچه فرصت لازم برای درخواست تجدید نظر را خواهد داشت، اما تا برگزاری دادگاه تجدید نظر و محاکمه مجدد که فعلاً تاریخش مشخص نیست، باید در زندان روز‌ها را شب کند.

احتمال تبرئه هست!

پیش از این هم بنجامین مندی در پرونده‌ای کم و بیش مشابه، به مدت یک سال و نیم در زندان بود، اما در نهایت بی‌گناه شناخته و تبرئه شد. پلیس محلی بارسلون، توضیحات تکمیلی در این رابطه ارائه نکرده است، اما به گزارش روزنامه کاتالانی «لاوانگواردیا»، قربانی این پرونده، یک زن ۲۳ ساله است که در کلوپ شبانه شهر بارسلونا به نام «سوتون» در خیابان «کرر د توست» توسط دنی آلوز مورد تعرض واقع شده و پس از اطلاع رسانی این مورد به مدیران کلوپ، آن‌ها نیز با پلیس تماس گرفته و مراتب جرم را به اطلاع مجامع قانونی رسانده‌اند.

به گزارش این روزنامه، اگرچه تعریف «تعرض» در قوانین شهروندی اسپانیا می‌تواند هر چیزی تعریف شود و جنبه‌های مختلفی از جمله لمس بازوی افراد بدون کسب اجازه را هم در بر می‌گیرد، پلیس طبق روال، قربانی را به بیمارستان روانی برای روان‌درمانی و پیشگیری از تبعات احتمالی در پرونده‌های سواستفاده جنسی فرستاده و پس از تکمیل روند درمان، او نیز پس از گزارش مسئولان کلوپ، شخصاً در روز دوم ژانویه شکایت مجددی علیه دنی آلوز مطرح کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی