تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فدراسیون آمار و تاریخ اعلام کرد

فولاد برترین تیم سال ۲۰۲۲ ایران شد؛ جای خالی پرسپولیس

بر اساس اعلام فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال، تیم فولاد خوزستان که عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد و به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت، با کسب جایگاه ۲۱۳ جهان و ۱۲ آسیا برترین تیم ایرانی رده‌بندی به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۴۳۷۹۵
۱۳:۲۶ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

فولاد برترین تیم سال ۲۰۲۲ ایران شد

دیدارنیوز: فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال، فولاد خوزستان را بهترین تیم باشگاهی کشورمان در سال گذشته میلادی می‌داند.

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) بر حسب نظر کارشناسان خود و عملکرد تیم‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی، رده‌بندی ۵۰۰ تیم باشگاهی برتر جهان در این سال را اعلام کرد.

تیم‌های برزیلی فلامنگو و پالمیراس با ۲۹۹ و ۲۸۴ امتیاز، جایگاه‌های اول و دوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند. تیم‌های لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید نیز به ترتیب در رتبه‌های سوم تا ششم جای دارند.

فولاد خوزستان که عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد و به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت، با کسب جایگاه ۲۱۳ جهان و ۱۲ آسیا برترین تیم ایرانی رده‌بندی به شمار می‌رود.

سپاهان اصفهان با ۶۵.۵ امتیاز، در جایگاه ۳۰۸ دنیا جای دارد و تیم بیستم آسیا و دوم ایران محسوب می‌شود. استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هم با کسب ۵۱.۵ امتیاز، در رده ۴۶۱ جهان و سوم ایران دیده می‌شود.

پرسپولیس که در صدر جدول لیگ برتر ایستاده، از نگاه سایت IFFHS جایی در میان ۵۰۰ تیم نخست جهان ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی