تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فدراسیون آمار و تاریخ اعلام کرد

فولاد برترین تیم سال ۲۰۲۲ ایران شد؛ جای خالی پرسپولیس

بر اساس اعلام فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال، تیم فولاد خوزستان که عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد و به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت، با کسب جایگاه ۲۱۳ جهان و ۱۲ آسیا برترین تیم ایرانی رده‌بندی به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۴۳۷۹۵
۱۳:۲۶ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

فولاد برترین تیم سال ۲۰۲۲ ایران شد

دیدارنیوز: فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال، فولاد خوزستان را بهترین تیم باشگاهی کشورمان در سال گذشته میلادی می‌داند.

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) بر حسب نظر کارشناسان خود و عملکرد تیم‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی، رده‌بندی ۵۰۰ تیم باشگاهی برتر جهان در این سال را اعلام کرد.

تیم‌های برزیلی فلامنگو و پالمیراس با ۲۹۹ و ۲۸۴ امتیاز، جایگاه‌های اول و دوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند. تیم‌های لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید نیز به ترتیب در رتبه‌های سوم تا ششم جای دارند.

فولاد خوزستان که عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد و به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت، با کسب جایگاه ۲۱۳ جهان و ۱۲ آسیا برترین تیم ایرانی رده‌بندی به شمار می‌رود.

سپاهان اصفهان با ۶۵.۵ امتیاز، در جایگاه ۳۰۸ دنیا جای دارد و تیم بیستم آسیا و دوم ایران محسوب می‌شود. استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هم با کسب ۵۱.۵ امتیاز، در رده ۴۶۱ جهان و سوم ایران دیده می‌شود.

پرسپولیس که در صدر جدول لیگ برتر ایستاده، از نگاه سایت IFFHS جایی در میان ۵۰۰ تیم نخست جهان ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی