تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سازمان سنجش اعلام کرد

اینترنت همراه در حوزه‌های کنکور محدود می‌شود؛ از ساکنین اطراف پوزش می‌خواهیم!

سرانجام پس از چند روز حرف و حدیث و شایعات مختلف درباره وضعیت اینترنت در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲، سازمان سنجش اعلام کرد که اینترنت همراه در حوزه‌های کنکور محدود می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳۷۸۱
۱۱:۳۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

سازمان سنجش: اینترنت همراه در حوزه‌های کنکور محدود می‌شود

دیدارنیوز: سازمان سنجش آموزش کشور، در ارتباط با محدودیت اینترنت در ساعات برگزاری کنکور نوبت اول ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: «آزمون سراسری از رویداد‌های مهم و حساس در کشور است که سرنوشت تعداد زیادی از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها به نتیجه آن گره خورده است و از سوی دیگر رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی در این آزمون زمینه رشد علمی کشور و آینده‌ای درخشان برای میهن اسلامی را رقم خواهد زد.

در سال‌های اخیر رشد فناوری‌های ارتباطی امکان سو استفاده برخی گروه‌های سازمان یافته کلاهبرداری را فراهم کرده و تلاش می‌کنند سؤالات آزمون سراسری را پس از شروع آزمون به وسیله ابزار‌های الکترونیکی شبه جاسوسی در زمان کوتاهی به خارج از حوزه‌های امتحانی ارسال کرده و پاسخ سؤالات را برای برخی داوطلبان ارسال کنند که البته با تمهیدات اتخاذ شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر راهکار‌های قانونی این اقدامات در نهایت برای متخلفان موفقیت‌آمیز نبوده و از ورود غیرعلمی داوطلبان جلوگیری شده است.

در سال جاری نیز اقدامات فراوانی در راستای مبارزه با این شبکه‌های شیادی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی انجام شده است و در آخرین اقدام نیز با موافقت شورای امنیت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به محدودیت اینترنت موبایل در محل حوزه‌های آزمون در ساعات برگزاری روز‌های پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه خواهد کرد که این اقدام جای تشکر و قدردانی دارد.

حفاظت از سلامت آزمون سراسری نه تنها مطالبه و خواسته داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها بلکه مورد حمایت عموم مردم است و ضمن پوزش از ساکنین اطراف محل حوزه‌های برگزاری آزمون به جهت اختلال ارتباطی از همراهی این عزیزان سپاسگزاریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی