تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

دمای هوا در کردستان؛ ۱۶ درجه زیر صفر

مدیرکل هواشناسی کردستان از کاهش دمای هوا به ۱۶ درجه منفی در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: از امروز تا روز شنبه آینده بخبندان کامل در کردستان حاکم‌ می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳۷۷۳
۱۰:۲۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

دمای هوا در کردستان؛ ۱۶ درجه زیر صفر

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی کردستان از سرما و یخبندان در این استان خبر داد.

رحیم صدیقی در گفتگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی، از صدور اخطار زرد هواشناسی در کردستان خبر داد و اظهار داشت: از امروز تا روز شنبه هفته آینده دمای شبانه هوا ۴ تا ۵ درجه به زیر صفر کاهش می‌یاید.

وی با اشاره به اینکه سرمای شدید در هفته جاری در کردستان مربوط به روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه بوده و در مناطق سردسیر بیشتر احساس می‌شود، گفت: یخبندان کامل در استان حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون دمای هوا در سنندج ۳ درجه زیرصفر بوده که فردا به ۷ درجه منفی کاهش می‌یابد، افزود: دمای هوا در زرینه، هزارکانیان، سراب شهرک دهگلان و قاملو به ۱۶ درجه و قروه و بیجار به ۱۲ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

وی به وضعیت بارش‌های چند روز اخیر در استان پرداخت و خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌ها با ۴۰ سانتی‌متر مربوط به کامیاران و بعد از آن دهگلان ۳۴ سانتی‌متر، سنندج ۳۰ سانتی‌متر، قروه ۳۰ سانتی‌متر و مابقی شهرستان‌ها زیر ۱۵ سانتی‌متر، مریوان ۵ سانتی‌متر و بانه با صفر کمترین میزان را به خود اختصاص داد.

صدیقی اذعان کرد: اگرچه میزان بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان قطعا بیشتر بوده، اما متاسفانه به دلیل نبود ایستگاه هواشناسی در مناطقی همچون گردنه "تته و ژالانه" اورامان آمار دقیقی از آن نداریم.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان بر ضرورت کنترل دما و رطوبت و تهویه در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها با توجه به نوسانات دمای هوا تاکید کرد و یادآور شد: دمای هوای خانه‌ها تنظیم و مدیریت صحیح مصرف گاز فراموش نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی