تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
ستاره مد نظر استقلال و پرسپولیس قیمت خورد

برای بازیکن ملی‌پوش «۲۰ میلیارد» بدهید!

باشگاه پیکان برای حل مشکلات مالی خود حاضر است سامان فلاح مدافع جوان و ملی‌پوش خود را به فروش برساند و قیمت این بازیکن را برای تیم‌های داخلی ۲۰ میلیارد اعلام کرده است!

کد خبر: ۱۴۳۷۶۷
۰۹:۲۹ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

برای بازیکن ملی‌پوش «۲۰ میلیارد» بدهید!

دیدارنیوز: مدافع ملی پوش تیم پیکان یکی از بازیکنانی است که گفته می‌ود مد نظر استقلال و پرسپولیس قرار دارد.

فرهیختگان نوشت: «باشگاه پیکان برای حل مشکلات مالی خود حاضر است سامان فلاح مدافع جوان خود را به فروش برساند. این باشگاه قیمت فلاح را برای تیم‌های داخلی ۲۰ میلیارد اعلام کرده است و حاضر است در ازای دریافت این مبلغ مدافع جوانش را انتقال دهد. این در حالی است که مجتبی حسینی به‌شدت مخالف جدایی این بازیکن است و اعلام کرده اگر او برود هیچ تضمینی برای بقای تیمش در لیگ نخواهد داد.

به همین خاطر پیکانی‌ها به دنبال این هستند که فلاح را در همین زمستان فروخته و مشکل مالی‌شان را حل کنند، اما اجازه جدایی او را در تابستان صادر کنند. تا الان که هیچ باشگاه داخلی خیلی سفت و محکم برای خرید فلاح پیش‌قدم نشده است.

اما یکی دو باشگاه عربی مذاکراتی را با ایجنت فلاح داشته‌اند و احتمال اینکه این بازیکن ترانسفر هم شود وجود دارد. فلاح در تابستان مورد توجه باشگاه سپاهان هم بود، اما مورایس دو مدافع خارجی برای تیمش جذب کرد و تا الان برای جذب مدافع جدید اعلام نیاز نکرده است. استقلال هم یکی از تیم‌های خواهان فلاح است که می‌خواهد با انتقال بازیکن به پیکان، مدافع ملی‌پوش این تیم را جذب کند، اما تیم تهرانی در شرایط فعلی فقط با دریافت پول نقد فلاح را واگذار خواهد کرد.

اما پیکان که تا الان بازیکنی جدیدی را برای نیم‌فصل دوم به خدمت نگرفته به احتمال خیلی زیاد تیتو اوکلو بازیکن سودانی خود را کنار بگذارد. بازیکنی که در نیم‌فصل اول خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرد، اما به‌خاطر صدای خوبی که دارد نزد بازیکنان پیکان محبوب است. او که شغل دومش خوانندگی است رقم قرارداد زیادی هم ندارد، اما از نظر فنی چندان به کار حسینی نمی‌آید.

سرمربی پیکان هنوز تصمیم قطعی‌اش را در مورد تیتو را نگرفته و چند بار شفاهی گفته که نیازی به او ندارد. یکی دیگر از بازیکنان پیکان که این روز‌ها بحث جدایی‌اش از این تیم و رفتن از استقلال مطرح شده غلامرضا ثابت ایمانی است. با اعلام یکی از مسئولان باشگاه تهرانی، استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن نداده است بلکه ایجنت اوست که علاقه دارد با بازار گرمی برای ثابت ایمانی به نوعی قیمت او را در نقل‌وانتقالات بالا ببرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی