تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

فن درلاین: از قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کنم

اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت: ما به دنبال وضع دور جدیدی از تحریم‌ها حکومت ایران هستیم و من از قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی هم حمایت می‌کنم.

کد خبر: ۱۴۳۷۴۸
۱۸:۴۴ - ۲۷ دی ۱۴۰۱

فن درلاین: از قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کنم

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که از قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کند.

اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به خبرنگاران گفت: «واکنش حکومت ایران وحشیانه و وحشتناک است. آن‌ها حقوق اساسی انسانی را زیر پا می‌گذارند. ما در واقع به دنبال وضع دور جدیدی از تحریم‌ها علیه آن‌ها هستیم و من از قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی هم حمایت می‌کنم. شنیده‌ام که چندین وزیر خارجه چنین درخواستی را مطرح کرده‌اند و من فکر می‌کنم حق با آن‌هاست.»

این درحالی است که هانا نویمان، نماینده پارلمان اروپا روز گذشته در توئیتی از آغاز مذاکرات برای تصویب قطعنامه‌ای مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی خبر داد.

وی همچنین افزود که جلسه مباحثات پارلمانی این قطعنامه امروز ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی و رای‌گیری روز پنجشنبه در پارلمان اروپا انجام خواهد شد.

یورونیوز نوشت: «روز گذشته ایرانیان با تجمعی دوازده‌هزار نفره در مقابل پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه، خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی اروپا شدند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی