تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
روز دوم تنیس آزاد استرالیا

۳۵ـمین برد متوالی جوکوویچ؛ ماری ۵ ساعت جنگید!

در روز دوم مسابقات جذاب تنیس آزاد استرالیا در گرمای شهر ملبورن، نواک جوکوویچ مرد پرافتخار این مسابقات به راحتی حریف اسپانیایی خود را شکست داد و به ۳۵ برد متوالی در این تورنمنت مهم رسید. اندی ماری بریتانیایی هم برای شکست حریف ایتالیایی‌اش به حدود ۵ ساعت زمان نیاز داشت.

کد خبر: ۱۴۳۷۴۴
۱۸:۰۸ - ۲۷ دی ۱۴۰۱

پیروزی قاطع جوکوویچ؛ ماری ۵ ساعت جنگید!

دیدارنیوز: نواک جوکوویچ، تنیس‌باز مطرح و پرافتخار صربستانی پس از محرومیت سال گذشته از حضور در ملبورن، بازگشت مقتدرانه‌ای به مسابقات داشت.

تنیس‌فا نوشت: «جوکوویچ قهرمان ۹ دوره اوپن استرالیا دقایقی پیش با یک پیروزی قاطع به ملبورن بازگشت.

تنیس‌باز ۳۵ ساله صرب که سال قبل به دلیل نزدن واکسن کرونا از حضور در نخستین گرند اسلم فصل محروم شده بود، در مرحله نخست این رقابت‌ها در ست سه متوالی با نتایج ۶-۳، ۶-۴ و ۶-۰ مقابل روبرترو بائه‌نا از اسپانیا به برتری رسید و راهی دور دوم شد.

با این پیروزی، جوکوویچ به روند شکست‌ناپذیری خود در استرالیا ادامه داد و ۳۵ـمین برد متوالی‌اش را کسب کرد.

پیروزی قاطع جوکوویچ؛ ماری ۵ ساعت جنگید!

پیروزی بزرگ ماری در ماراتنی ۵ ساعته

اندی ماری مرد شماره یک سابق تنیس جهان در نبردی تماشایی و نزدیک با حساب ۳ بر ۲ متئو برتینی را شکست داد و به مرحله دوم اوپن استرالیا رسید.

تنیس‌باز بریتانیایی بازی را خوب شروع کرد و دو ست اول را با نتایج مشابه ۶-۳ به سود خود خاتمه داد. در ادامه، اما برتینی در دو ست بعدی با نتایج نزدیک ۶-۴ و ۷-۶ پیروز شد تا سرنوشت این جدال دیدنی در ست پنجم رقم بخورد. در ست پنجم نبرد دو بازیکن پایاپای دنبال شد و نهایتاً ماری بعد از آنکه یک بار برتینی را در کسب امتیاز نهایی ناکام گذاشت در سوپرتایبریک ۱۰-۷ پیروز شد تا بعد از ۴ ساعت و ۵۴ دقیقه برنده از زمین خارج شود.

این بزرگترین پیروزی ماری در یک گرند اسلم بعد از جراحی مفصل لگن محسوب می‌شود.

ماری ۳۵ ساله هم‌چنین انتقام شکست سال گذشته اوپن آمریکا را از برتینی گرفت و اولین بردش در اوپن استرالیا را طی ۶ سال گذشته به دست آورد.»

پیروزی قاطع جوکوویچ؛ ماری ۵ ساعت جنگید!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی