تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

کنعانی: اظهارات رئیس جمهور کره‌جنوبی فاقد وجاهت دیپلماتیک است

پس از اینکه «یون سوک یول» رئیس جمهور کره‌جنوبی اعلام کرد که دشمن امارات و بزرگترین تهدید، ایران است و دشمن ما نیز کره شمالی است و ما وضعیتی بسیار شبیه به امارات داریم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران به این اظهارات واکنش نشان داد و با اعلام پیگیری این موضوع گفت: اظهارات رئیس جمهور کره‌جنوبی در مورد روابط ایران و امارات فاقد کمترین وجاهت دیپلماتیک است.

کد خبر: ۱۴۳۶۹۲
۲۲:۱۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

کنعانی:

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به اظهارات رئیس جمهور کره‌جنوبی در امارات واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در امارات اظهار داشت: وزارت امور خارجه در حال بررسی و پیگیری اظهارات دخالت آمیز رئیس جمهور کره جنوبی پیرامون روابط جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی بعنوان دو کشور همسایه و دوست است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اظهارات نقل شده از این مقام کره‌ای نشانگر عدم اطلاع کامل از مناسبات تاریخی و دوستانه جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی و تحولات بسیار سریع و مثبت در این زمینه است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: وزارت امور خارجه با جدیت مواضع اخیر این کشور و به ویژه اظهارات رئیس جمهور آن در مورد روابط ایران و امارات را که فاقد کمترین وجاهت دیپلماتیک است، در دست پیگیری دارد و منتظر توضیح وزارت خارجه کره جنوبی در این زمینه است.

به گزارش دیدارنیوز، «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی که در روز‌های اخیر به ابوظبی سفر کرده در دیدار با ۱۵۰ سرباز کره جنوبی مستقر در امارات گفته بود: دشمن امارات و بزرگترین تهدید، ایران است و دشمن ما نیز کره شمالی است... در نتیجه ما وضعیتی بسیار شبیه به امارات داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی