تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی مطرح شد

تاکید «رئیسی» بر تامین پایدار و کاهش هزینه‌های دارو

پس از مشکلات اخیر و کمبود دارو در ایران، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به وزیر بهداشت تاکید کرد برای تأمین پایدار نیاز‌های دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبود‌های فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

کد خبر: ۱۴۳۶۴۰
۱۰:۲۷ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

تاکید «رئیسی» بر تامین پایدار و کاهش هزینه‌های نیاز‌های دارویی مردم

دیدارنیوز: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گزارشی از روند اجرای طرح دارویار و نیاز‌های کشور در زمینه دارو ارائه دادند.

در این جلسه که به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد وزیر بهداشت اعلام کرد با همکاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده و واردکنندگان دارو کمبود برخی اقلام دارویی که در آغاز فصل پاییز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد تا حد زیادی برطرف شده است و ذخایر دارویی کشور در سطح مناسبی قرار دارد.

رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست‌اندرکاران بخش دارویی کشور تاکید کرد برای تأمین پایدار نیاز‌های دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبود‌های فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

رئیسی همچنین به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها ونظارت و کنترل قیمت دارو‌ها بکار گیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی