تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید سپاهان

رحمان جعفری، مهاجم شمس‌آذر قزوین در رادار تیم سپاهان قرار گرفته و «ژوزه مورایس» تمایل به جذب او دارد. گفته می‌شود که مورایس برای تقویت خط حمله تیمش، نام جعفری را به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

کد خبر: ۱۴۳۶۱۲
۱۸:۴۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید سپاهان

دیدارنیوز: سپاهان اصفهان در پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم توانست با ۲۱ گل زده صاحب عنوان برترین خط حمله لیگ باشد، اما در حالی این رکورد برای طلایی‌پوشان اصفهانی به‌دست آمد که سپاهان در نیم‌فصل اول فقط ۲ مهاجم تخصصی داشت و شهریار مغانلو و عیسی مرادی گزینه‌های در دسترس ژوزه مورایس بودند که مغانلو ۴ بار برای تیمش گلزنی کرد و مرادی هم توانست ۲ بار در نقش گلزن بدرخشد و ۱۵ گل دیگر ماحصل تلاش مدافعان و هافبک‌های سپاهان بود.

ژوزه مورایس با توجه به عملکرد خط حمله تیمش با وجود اوج‌گیری شهریار مغانلو در هفته‌های اخیر و هت‌تریک او در جام حذفی برابر سایپا، به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است و در حالی‌که گفته می‌شود گزینه مدنظر سرمربی سپاهان، یک مهاجم خارجی است، اما گویا سرمربی سپاهان تمایل به جذب آقای گل لیگ یک دارد و از مدیران باشگاه خواسته تا بتوانند نظر مساعد او را برای حضور در اصفهان جلب کنند.

کولاک «جعفری» او را به لیگ برتر بر می‌گرداند؟

رحمان جعفری فصل گذشته در شهرخودرو خراسان بود، اما نتوانست روز‌های خوبی را تجربه کند و همراه این تیم به لیگ یک سقوط کرد، اما بعد از جدایی از تیم مشهدی، جعفری به شمس‌آذر قزوین پیوست و توانست احیا شود، به طوری‌که در ۱۶ مسابقه تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان او توانست ۱۲ بار برای تیم قزوینی گل بزند که آماری فوق‌العاده است و با درخشش او بود که شاگردان سعید دقیقی توانستند صدرنشینی مقتدرانه‌ای را در لیگ یک تجربه کنند.

جعفریِ ۲۵ ساله بعد از درخشش در نیم‌فصل نخست لیگ یک در ترکیب شمس‌آذر حالا مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفته و به نظر می‌رسد مورایس قصد دارد بعد از جذب عیسی مرادی از خوشه طلایی ساوه، این‌بار رحمان جعفری را از شمس‌آذر قزوین جذب کند و گفته می‌شود که او برای تقویت خط حمله تیمش، نام جعفری را به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

در انتظار سومین تجربه لیگ برتری

مهاجم ۲۵ ساله مدنظر کادرفنی سپاهان البته کار دشواری برای جدایی از شمس‌آذر قزوین و پیوستن به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی دارد، چون شمس‌آذر در کورس قهرمانی لیگ یک است و بعید به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه به آسانی رضایت‌نامه او را صادر کنند، اما در صورت جلب رضایت احتمالی مدیران باشگاه شمس‌آذر، رحمان جعفری می‌تواند با سومین تیم حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

رحمان جعفری محصول آکادمی باشگاه نساجی است و برای این تیم در لیگ برتر هم به میدان رفت و بعد از حضور در نساجی، در تیم شهرخودرو کارش را دنبال کرد و حالا می‌تواند او با حضور در سپاهان، با سومین تیم حضور در لیگ برتر را تجربه کند، هر چند که جعفری در دوران فوتبالی‌اش هیچ‌گاه به اندازه دوران حضورش در شمس‌آذر موفق نبوده و گل نزده است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی