تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تحویل ۶۲ میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌ها

عابدینی، مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: روز گذشته ۶۲ میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه‌ها توزیع شد که از این میزان ۲۲ میلیون و ۴۱۰ هزار لیتر توسط نفتکش‌های جاده پیما به قسمت‌های جنوبی کشور از جمله بندرعباس، بوشهر، ماهشهر، اهواز و آبادان و ... ارسال شد.

کد خبر: ۱۴۳۶۰۸
۱۷:۱۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

تحویل ۶۲ میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌ها

دیدارنیوز: مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از ارسال ۱۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره به نیروگاه‌ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

مرتضی عابدینی با اشاره به ارسال ۱۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره به نیروگاه‌ها از ابتدای سال تا امروز گفت: از این میزان سوخت ۸ میلیارد و هشتصد میلیون لیتر نفت گاز در سطح کشور و ۵ میلیارد و سیصد و چهل و شش میلیون لیتر نفت کوره برای نیروگاه‌هایی که مصرف کننده آن هستند اختصاص یافت.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص و سرمای بی سابقه در کشور، همچنین مصرف بالای گاز طبیعی در بخش خانوار، ماموریت و تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تامین سوخت نیروگاه‌ها و سایر مصرف کنندگان در بخش صنعت، خانوار و کشاورزی دو چندان شده است.

عابدینی ضمن اشاره به ذخیره سازی مطلوب در خصوص سوخت نفت کوره برای کارخانه‌های سیمان و فولاد گفت: تمهیدات لازم برای تامین سایر مصرف کنندگان از جمله مرغداری ها، گلخانه‌ها و صنایع کوچک انجام شده است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با استفاده از تاسیسات گاز مایع نکا و سنگبست خراسان توانست سوخت مورد نیاز (نفت سفید و گاز مایع) در بخش خانوار را در مناطقی که با افت فشار گاز مواجه بودند از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، سبزوار، مازندران و... تامین کند.

وی طی ارائه آماری از توزیع فرآورده‌های نفتی ادامه داد: روز گذشته ۶۲ میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه‌ها توزیع شد که از این میزان ۲۲ میلیون و ۴۱۰ هزار لیتر توسط نفتکش‌های جاده پیما به قسمت‌های جنوبی کشور از جمله بندرعباس، بوشهر، ماهشهر، اهواز و آبادان و ... ارسال شد.

مدیر تامین و توزیع از برگزاری جلسات روزانه و مستمر با هماهنگی نمایندگان و بخش دیسپچینگ شرکت ملی گاز و وزارت نیرو، و مدیریت عملیات شرکت ملی پخش برای تامین نیاز سوخت در بخش نیروگاهی خبر داد.

عابدینی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، از هموطنان کشورمان خواست تا با صرفه جویی مناسب در مصرف فرآورده‌های نفتی ما را یاری کنند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی