تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وضعیت یکشنبه تهران؛ غیرحضوری شدن مدارس و تعطیلی دانشگاه‌ها

با تصمیم استانداری تهران، فردا یکشنبه به دلیل سرمای هوا و در راستای کاهش مصرف گاز، مدارس غیرحضوری خواهند بود و دانشگاه‌ها تعطیل هستند. ادارات هم با یک سوم ظرفیت خود فعالیت خواهند داشت.

کد خبر: ۱۴۳۵۵۱
۱۹:۴۶ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

مدارس استان تهران غیرحضوری شد؛ دانشگاه‌ها تعطیل و ادارات با یک سوم ظرفیت

دیدارنیوز: مدارس استان تهران فردا یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز غیرحضوری شدند.

تسنیم نوشت: «استانداری تهران از تعطیلی دانشگاه‌ها و غیرحضوری شدن مدارس به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه خبر داد.

بر اساس این خبر کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران روز یکشنبه ۲۵ دی با حضور یک سوم کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

یک سوم تعداد شعب هربانک به عنوان شعب منتخب در استان تهران ازساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

از تمامی هموطنان عزیز خواهش می‌کنیم که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند. تمام دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.

مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی