تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان عنوان کرد

گاز در گلستان با افت فشار مواجه است

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به افزایش شدید مصارف گاز سرانه خانوار و افزایش افت فشار در سطح استان، گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال قطع گاز برخی مشترکان خانگی دور از دسترس نیست.

کد خبر: ۱۴۳۵۳۴
۱۶:۴۳ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

   گاز در گلستلان با افت فشار مواجه است

دیدارنیوز: علی طالبی امروز شنبه ۲۴ دی ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان، مصارف گاز سرانه خانوار به شدت افزایش پیدا کرده و در این شرایط می‌طلبد خانواده‌ها با ما همکاری کنند و مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: گروه‌های معین و امدادرسان شرکت گاز در استان گلستان افزایش پیدا کردند و با توجه به افت فشار گاز احتمال بروز مشکل فنی وجود دارد که در همین راستا اکیپ‌های فنی در ایستگاه‌ها مستقر شدند تا در صورت بروز مشکل برای رفع آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از مردم خواست در صورت قطعی گاز، با سامانه ۱۹۴ امداد متمرکز شرکت گاز تماس حاصل کنند تا اقدامات لازم انجام شود و ادامه داد: امشب قطع گاز مشترکان خانگی برای ما دور از دسترس نیست و احتمال قطع گاز در گرگان و برخی از نقاط وجود دارد.

طالبی با بیان اینکه گلستان انتهای خطوط انتقال گازرسانی قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در اوج بار مصرف قرار داریم و افت فشار گاز هنوز ثابت نشده و مصرف گاز به ویژه در شب همچنان بالا است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته مدیریت بحران استان به ریاست استاندار گلستان، گفت: در این جلسه تفکیک وظایف انجام شده و مواردی اعم از وظایف هلال احمر و واحد‌های امداد در امدادرسانی به مردم، توزیع سوخت جایگزین و تامین برق پایدار در نقاطی که با قطعی گاز مواجه هستند در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان به مردم توصیه کرد در صورت قطعی یا اُفت فشار گاز به هیچ عنوان به کنتور گاز خود دست نزنند تا شاهد بروز حوادث تلخ نباشیم و افزود: در حال حاضر طبق هماهنگی انجام‌شده با شرکت برق مقرر شد به هیچ عنوان در سطح استان قطعی برق نداشته باشیم تا در صورت قطعی گاز مردم بتوانند از ظرفیت برق استفاده کنند.

طالبی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای کمک به مردم و توزیع سوخت جایگزین پای کار است و در صورت لزوم در اختیار مردم قرار می‌دهد، یادآور شد: مصارف عمده ما در مرغداری‌ها و گلخانه‌ها است که از قبل به آن‌ها اعلام کردیم برای این دو روز از سوخت ذخیره استفاده کنند و بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی همه این واحد‌ها سوخت دوم و جایگزین دارند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته سردترین روز از لحاظ برودت هوا بوده است، خاطرنشان کرد: روز گذشته ۲۸ استان دمای زیر صفر درجه را تجربه کردند همچنین دما در ۲۵ مرکز استان نیز به زیر صفر رسیده بود، با توجه به سرما و برودت هوا و اُفت فشار گاز، ما در استان محدودیت‌هایی اعمال کردیم و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم شاهد قطعی گاز مشترکان خانگی نباشیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اضافه کرد: مصرف گاز استان گلستان در روز گذشته به ۱۶ میلیون مترمکعب رسیده و علی‌رغم محدودیت‌ها و قطعی گاز CNG‌ها باز هم شاهد کاهش مصرف گاز نبودیم که با اعمال محدودیت بیشتر میزان مصرف گاز در شبانه‌روز گذشته به ۱۴ میلیون مترمکعب رسیده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی