تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
ترکش‌های جام حذفی، هنوز ادامه دارد

بیانیه استقلال و حمله تی‌تی‌ها به صفحه گلاره ناظمی!

آخرین بازی مرحله یک شانزدهم جام حذفی بین استقلال و تراکتور با جنجال زیادی همراه شد که هنوز تبعات آن ادامه دارد.

کد خبر: ۱۴۳۵۲۵
۱۵:۲۷ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

بیانیه استقلال و حمله تی‌تی‌ها به صفحه گلاره ناظمی!

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: دو پنالتی به سود استقلال و تکرار پنالتی دوم که محمدرضا اخباری مهار کرد، کافی بود تا تراکتوری‌ها که پس از برد در لیگ برتر در هفته گذشته به دنبال حذف استقلال در جام حذفی بودند، دست به اعتراضات دسته‌جمعی بزنند. بازیکنان در زمین به داور و کمک داور با اعتراضات شدید خودشان، حمله کردند. خارج از زمین هم نوبت مدیران بود که برای اینکه دل هواداران را به دست بیاورند، به شکل‌های مختلف اعتراض کنند.

زنوزی مالک تراکتور که مدت‌ها دور از فضای فوتبال بود بعد از بازی عنوان کرد که داور یک برد را در آزادی به استقلال هدیه کرده است او با لحنی نامناسب گفت که پیش از این نیز تراکتور مورد ظلم قرار گرفته اما آنها با بزرگواری آن را نادیده گرفته‌اند. بعد از آن نوبت نصیرزاده مدیرعامل باشگاه رسید که با حضور در برنامه زنده تلویزیونی، نوک پیکان انتقاداتش را به سمت کوپال ناظمی داور بازی بگیرد. او گفت: «اعتراض در ذات فوتبال است. من با افشاریان صحبت کردم. گفتم وقتی شما تیم داوری می‌چینید، نباید برای بازی تهران و تبریز داور تهرانی بگذارید.» نصیرزاده البته به نوع پنالتی گرفتن داور و همچنین تکرار ضربه دوم نیز اعتراض داشت که هر دو از سوی کارشناسان دیگر تایید شده بود.

با این حال تکیه او بر تهرانی بودن کوپال ناظمی هم نکته جالبی دارد. کاش نصیرزاده به عنوان یک پیشکسوت داوری بیشتر دقت می کرد که خانواده ناظمی اصالتا اهل کردستان هستند و به صرف سکونت یک نفر در تهران، او تهرانی محسوب نمی‌شود. ضمن اینکه در حال حاضر پایتخت با توجه به مهاجرت و جمعیت نزدیک به انفجار خود، مجموعه ای از همه قومیت‌های مختلف است، پس به نظر می رسد این ایراد وارد نیست.

اما بیشتر اعتراضات تراکتوری‌ها به دو پنالتی که داور در وقت‌های اضافه گرفت معطوف می شود ولی در عرض این چند روز بارها و بارها کارشناسان مختلف هر دو پنالتی را درست اعلام کردند. بنابراین این شلوغ کاری‌ها بیشتر برای به دست آوردن دل پرشورها می‌تواند باشد تا پرداختن به واقعیت.

بیانیه استقلال و حمله تی‌تی‌ها به صفحه گلاره ناظمی!

آنچه که مسلم است هر داوری برای این بازی انتخاب می شد‌ حتما سابقه‌ای برای قضاوت دو تیم داشته و می توانسته به جانبداری یا اشتباهی متهم شود. پس کمیته داوران سعی کرد با بهره گیری از تجربه کوپال ناظمی و استفاده از کمک داوران موفق لیگ یک، این بازی را با کمترین ریسک به پایان برساند.

پس از اعتراضات تراکتوری‌ها، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران هم وارد گود شد و در همین رابطه گفت: «تراکتور در این بازی اصلا از داور طلبکار نیست. ما در این بازی و به خاطر داوری، سرمان بالاست. زمانیکه بازی حساس به پایان می رسد، دوستانی که مسئولیتی در تیم دارند، مراعات کنند و صحبت نکنند تا فضا آرام تر شوند و مسئولان بتوانند به مسابقات بپردازند و کارشناسی کنند. خوشحالم که داور ما در دیدار استقلال و تراکتور خوش درخشید.»

اما باز هم این پایان کار نبود و شب گذشته پرشورها که از صحبت‌های نصیرزاده و زنوزی، مقصر باخت را کسی جز قاضی میدان نمی دانستند، به جای کوپال به صفحه خواهر او، گلاره ناظمی از داوران بین المللی فوتسال در اینستاگرام حمله کردند!

ترکش‌های این دیدار بدون تماشاگر جام حذفی اما انگار تمامی ندارد و هر ساعت اتفاقات جدیدی به آن دامن می ‌زند. امروز استقلالی‌ها بیانیه شدید لحنی علیه تراکتور صادر کردند و با اشاره به صحبتهای نصیرزاده نوشتند: «او حتی یک ساعت تحصیلات حقوقی ندارد.» در ابتدای بیانه هم گفته شده بود گفتند نصیرزاده بی طرف نبوده است، اگر نه با همه این حرف‌ها چطور می‌توان پذیرفت ، کارشناس مطلع سالهای دور برنامه 90، نویسنده اساسنامه فدراسیون فوتبال که هنوز هم تصویب نشده و کسی که بدون یک ساعت تحصیلات حقوقی سالهاست عنوان کارشناس حقوقی را یدک می‌کشد، بتواند جانب بی‌طرفی را در یک برنامه تلویزیونی حفظ کند؟

به نظر می رسد این پایان کار نیست و به زودی باید منتظر جوابیه تراکتور و احتمال احضار دو تیم به کمیته انضباطی باشیم‌.

بیانیه استقلال و حمله تی‌تی‌ها به صفحه گلاره ناظمی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی