تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هواشناسی ایران؛ ماندگاری هوای سرد تا فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور و ماندگاری توده هوای سرد در غالب نقاط نیمه شمالی کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۴۹۳
۱۰:۱۳ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ ماندگاری هوای سرد تا فردا

دیدارنیوز: صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۴ دی) با نفوذ سامانه بارشی به کشور دراستان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب و جنوب اصفهان، مرکزی و جنوب زنجان بارش باران و در نواحی جنوب غرب کشور گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه (۲۵ دی) علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش‌هایی از غرب فارس، زنجان، قم، مرکزی، البرز، تهران، سمنان اصفهان و به‌تدریج در خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش ادامه خواهد داشت. در استان‌های ساحلی دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۶ دی) در بخش‌هایی از شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب کشور در برخی نواحی جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق بارندگی انتظار می‌رود. چهارشنبه (۲۷ دی) نیز در مناطقی از جنوب کشور بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان تاکید کرد: توده هوای سرد طی روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی) در غالب مناطق نیمه‌شمالی کشور ماندگار است.

وی افزود: طی سه روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان و طی روز‌های شنبه و یکشنبه همچنین سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ دی) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای صفر و روز دوشنبه (۲۶ دی) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ دی) بندرعباس با دمای ۲۱ و ۲۲ درجه سانتیگراد گرمترین و مشهد با دمای ۱۹- و ۱۴- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی