تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درخواست آمریکا از ایران؛ به روسیه موشک‌های بالستیک ندهید

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت که ایران در حال بررسی فروش موشک‌های بالستیک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین است و از تهران خواست که در تصمیم خود برای فروش این موشک‌ها به روسیه تجدیدنظر کند.

کد خبر: ۱۴۳۴۸۲
۰۸:۴۸ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

نماینده آمریکا: ایران در حال بررسی فروش موشک‌های بالستیک به روسیه است

دیدارنیوز: «لیندا توماس گرینفیلد» اعلام کرد که ایران در حال بررسی فروش موشک‌های بالستیک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین است.

وی که در نشست شورای امنیت صحبت می‌کرد، مدعی شد که ارزیابی‌های آمریکا نشان می‌دهد که ایران اکنون در حال بررسی فروش صد‌ها موشک بالستیک به روسیه و همچنین نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است.

گرینفیلد با اعلام این‌که از تداوم و گسترش همکاری‌های نظامی ایران و روسیه نگران است، گفت که از تهران می‌خواهیم در تصمیم برای فروش موشک‌های بالستیک به روسیه تجدیدنظر کند.

وی از جامعه بین‌المللی خواست در راستای حمایت از صلح جهانی، خواستار توقف حمایت نظامی ایران از روسیه شوند.

لیندا توماس گرینفیلد در ادامه افزود که کشورش اخیراً نیز به شورای امنیت هشدار داده است که ایران و کره‌شمالی قصد دارند مواد ممنوعه به روسیه منتقل کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی