تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ناپولی به یووه رحم نکرد!

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل سری آ ایتالیا، ناپولی میزبان یوونتوس بود و توانست با پیروزی پرگل ۵ بر یک بانوی پیر را با شکست راهی تورین کند.

کد خبر: ۱۴۳۴۷۷
۰۸:۰۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

ناپولی به یووه رحم نکرد!

دیدارنیوز: هفته هجدهم رقابت‌های سری A با ثبت شکستی سنگین در کارنامه بانوی پیر مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی آغاز شد.

در اولین بازی از هفته هجدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) تیم‌های فوتبال ناپولی و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند که این بازی را ناپولی صدرنشین با نتیجه ۵ بر یک برد تا ضمن رقم زدن سنگین‌ترین شکست فصل بانوی پیر، به سریال هشت قسمتی بازی‌های بدون شکست میهمان تورینی‌اش پایان دهد.

ناپولی در دقیقه ۱۴ بازی اولین گل خود را توسط مهاجم نیجریه‌ای‌اش ویکتور اوسیمهن به ثمر رساند و پدیده گرجستانی تیم خویچا کوارتسخلیا در دقیقه ۳۹ اختلاف را به دو برابر افزایش داد. یوونتوسی‌ها با گل دقیقه ۴۲ آنخل دی‌ماریا قبل از رفتن به رختکن اختلاف را به حداقل رساندند، اما در نیمه دوم اتفاقات بدتری در انتظارشان بود.

امیر رحمانی مدافع پیش‌تاخته ناپلی‌ها در دقیقه ۵۵ سومین گل را برای این تیم زد و ۱۰ دقیقه بعد اوسیمهن خودش را دو گله و تیمش را چهار گله کرد. حسن ختام جشنواره گل تیم لوچانو اسپالتی هم گلی بود که الیف الماس در دقیقه ۷۲ زد تا بدترین باخت این فصل یوونتوس رقم بخورد.

با این نتیجه ناپولی پانزدهمین برد فصل خود را کسب کرد و ۴۷ امتیازی شد تا حاشیه امنیتش در صدر جدول را به ۱۰ امتیاز افزایش دهد. یوونتوس هم با قبول سومین باخت فصلش ۳۷ امتیازی ماند، اما به دلیل بدتر شدن تفاضل گلش نسبت به میلان از رده دوم به رده سوم سقوط کرد. این در حالی است که میلان یک بازی کمتر دارد.

امروز سه بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

کرمونزه - مونتزا، ساعت ۱۷:۳۰
لچه - میلان، ساعت ۲۰:۳۰
اینتر - ورونا، ساعت ۲۳:۱۵

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی