تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نفوذ سامانه بارشی؛ بارش برف و باران از فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به کشور از فردا، وضعیت جوی روز‌های پیش رو و مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۴۳۴۵۶
۰۹:۳۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۱

نفوذ سامانه بارشی؛ بارش برف و باران از فردا

دیدارنیوز: صادق ضیائیان در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین مدل‌های هواشناسی، روز جمعه (۲۳ دی‌ماه) در استان‌های گیلان، جنوب بوشهر و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های خوزستان، جنوب لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. شنبه (۲۴ دی‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی به کشور از سمت غرب و جنوب غرب در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، استان بوشهر و به تدریج دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بارش باران و برف رخ خواهد داد.

وی افزود: یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های زنجان، قم، اصفهان و دامنه و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان و به تدریج در خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پیش‌بینی می‌شود که در مناطق جنوبی کشور همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود. شدت بارش طی این دو روز در استان‌های ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال و غرب فارس و بوشهر است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود، یادآور شد: تنها در ارتفاعات زاگرس مرکزی در مناطق غرب و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیائیان، سه‌شنبه (۲۷ دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب کشور در برخی نقاط استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، جنوب اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و در اواخر وقت سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا روز شنبه در غالب نقاط کشور هوای سرد ماندگار است، ادامه داد: همچنین روز جمعه تا ظهر یکشنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بنابر اظهارات ضیائیان، طی سه روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان و از شنبه تا ظهر یکشنبه و نیز روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران شنبه (۲۴ دی‌ماه) کمی ابری و غبار محلی به تدریج افزایش ابر با حداقل دمای منفی چهار و حداکثر دمای چهار درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده برف به تدریج کاهش ابر و غبار محلی با حداقل دمای منفی سه و حداکثر دمای یک درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۰ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و طی امروز اردبیل، شهرکرد و مشهد با دمای منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد و طی فردا اردبیل و مشهد با دمای منفی ۱۴ درجه سانتی‌گراد جزو سردترین مرکز استان کشور هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی