تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

از روزنامه‌نگاران و هنرمندان بازداشتی چه خبر؟

پس از ناآرامی‌های اخیر در کشور تعدادی از روزنامه‌نگاران و هنرمندان بازداشت شده‌اند که برهمین اساس، برخی از مسوولان دولت سیزدهم وعده پیگیری مشکلات آنها را داده‌اند.

کد خبر: ۱۴۳۴۲۰
۱۹:۲۴ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

از روزنامه‌نگاران و هنرمندان بازداشتی چه خبر؟

دیدارنیوز: آخرین روز اداری هفته در حالی سپری شد که ۳ اظهار نظر مختلف درباره روزنامه‌نگاران و هنرمندانی که در جریان اتفاقات اخبر بازداشت شده‌اند، انتشار یافت.

ایسنا نوشت: «ابتدا انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در اعلانی ازسوی کمیته و هیئت اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی، با انتشار فهرستی اعلام کرد، بنا بر اطلاعات رسمی تا این لحظه ۳۰ نفر از روزنامه‌نگاران در بازداشت هستند.

در پی انتشار این فهرست، سپهر خلجی - رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت - در اظهارنظری کوتاه گفت: به جد پیگیر حل مشکل خبرنگارانی هستم که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شده‌اند، اگرچه عموماً در شرایطی به غیر از حوزه مربوط به حرفه خبرنگاری دستگیر شده‌اند که باید بررسی لازم صورت پذیرد.

اما در همین روز پس از جلسه هفتگی هیات دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارۀ آخرین وضعیت چهره‌های فرهنگی و هنری که در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با همکاری دستگاه قضایی مشکل بسیاری از هنرمندان بازداشتی حل شد.

مهدی اسماعیلی - وزیر ارشاد - تصریح کرد: بنای ما حمایت از اهالی فرهنگ است و بین هنرمندان تفاوتی وجود ندارد، اما سیاست‌گذاری ما روشن است و از کسانی‌که با سیاست‌گذاری اصلی نظام همراهی بیشتری دارند، حمایت بیشتری می‌کنیم.

او همچنین گفت: ما در وزارت ارشاد وظیفه خود می‌دانیم که از همه هنرمندانی که دچار مشکل شده‌اند، حمایت کنیم. وظیفه خود می‌دانستیم از هنرمندانی که مشکلی داشتند، حمایت کنیم، اما برخی از فعالیت‌های آن‌ها به کار هنری‌شان ربطی نداشته و در اجتماعات غیرقانونی شرکت کرده‌اند، ولی ما این افراد را هم جزئی از خانواده هنر می‌دانیم و تعداد بسیار زیادی از افرادی که دچار مشکل شده‌اند، با همکاری دستگاه قضایی مشکل‌شان حل شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی