تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ستاره پرتغالی قرضی به چلسی پیوست

فلیکس، ستاره پرتغالی تیم اتلتیکو مادرید که دوران درخشانی در تیم سیمئونه نداشت، امروز رسما با قراردادی قرضی به تیم بحران‌زده چلسی پیوست تا به لیگ پرهیجان انگلیس وارد شود.

کد خبر: ۱۴۳۴۱۲
۱۷:۰۹ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

ستاره پرتغالی قرضی به چلسی پیوست

دیدارنیوز: هافبک پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به طور قرضی به جمع آبی‌پوشان لندن ملحق شد.

باشگاه چلسی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که با قرارداد قرضی که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، ژوائو فلیکس را از اتلتیکومادرید به خدمت گرفته است. چلسی برای عملی شدن این انتقال قرضی ۱۱ میلیون یورو به اتلتیکومادرید می‌پردازد و پرداخت کل حقوق این بازیکن را هم برعهده گرفته است. در قرارداد طرفین بند خریدی وجود ندارد.

فلیکس ۲۳ ساله پیش از ترک مادرید به مقصد لندن، قرارداد جدیدی را با اتلتیکومادرید امضا کرد و خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ به این باشگاه اسپانیایی متعهد کرد. این هافبک پرتغالی که تابستان ۲۰۱۹ با امضای قراردادی هفت ساله به ارزش ۱۲۶ میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکومادرید پیوست، تاکنون در ۱۳۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۳۴ گل‌زده و ۱۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

او درباره این انتقال گفت: چلسی یکی از بزرگترین تیم‌های جهان است و امیدوارم بتوانم به این تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و از اینکه قرار است در ورزشگاه استمفوردبریج بازی کنم، هیجان‌زده هستم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی