تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل راهداری استان بوشهر خبر داد:

افزایش ۴۲ درصدی تردد در محور‌های استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش ۴۲ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان طی ۸ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۴۱۱
۱۷:۰۸ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

  افزایش ۴۲ درصدی تردد در محور‌های استان بوشهر

دیدارنیوز: عبدالکریم اخترشناس چهارشنبه ۲۱ دی در جمع خبرنگاران از افزایش ۴۲ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان طی ۸ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت ۷ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۹۹ تردد در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: هم اکنون در استان بوشهر ۶۴ دوربین ثبت تخلف، ۶۰ دستگاه تردد شمار و ۱۹ دوربین نظارت تصویری فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر افزایش تردد در جاده‌های استان را نشان دهنده ارتقا و بهبود رونق اقتصادی دانست و یادآور شد: نکته قابل توجه اینکه روند فوتی‌ها در تصادفات برون شهری استان در تحلیل مقایسه‌ای با آمار‌های ماهانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که آمار ۸ ماهه نسبت به ۷ ماهه سالجاری ۴ درصد کاهش فوتی‌ها در محور‌های برون شهری داشته است.

اخترشناس ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که در خصوص حذف نقاط و نواحی پر حادثه در دست اقدام می‌باشد، شاهد روند کاهشی تصادفات در محور‌های استان باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی