تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
زلنسکی اعلام کرد

جنگ جهانی سوم در کار نیست!

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین که کشورش از اوایل اسفند سال گذشته با تجاوز نظامی روسیه مواجه شده، می‌گوید که جنگ جهانی سوم در کار نخواهد بود و پایان جنگ مسکو و کی‌یف در راه است.

کد خبر: ۱۴۳۴۰۹
۱۷:۰۴ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

جنگ جهانی سوم در کار نیست!

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین ضمن بیان اینکه جنگ جهانی سوم در کار نخواهد بود، مدعی شد که پایان جنگ مسکو و کی‌یف در راه است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در هشتادمین مراسم جایزه گلدن گلوب عنوان داشت: جنگ جهانی اول زندگی میلیون‌ها نفر و جنگ جهانی دوم زندگی ده‌ها میلیون نفر را گرفت، اما جنگ جهانی سومی در کار نخواهد بود. این موضوع یک سه‌گانه نیست.

وی افزود: جنگ روسیه-اوکراین هنوز تمام نشده، اما پایان جنگ در راه است و مشخص است که چه کسی پیروز خواهد شد. همچنان نبرد‌هایی در پیش است، اما اکنون می‌توانم به شما بگویم که چه کسی در سال گذشته بهترین بود؛ شما – مردم آزادِ دنیای آزاد – بهترین بودید؛ افرادی که از مردم آزاد اوکراینی حمایت کردند، از آزادی، از دموکراسی، از حق زندگی، از حق عشق و ... حمایت کردند. مهم نیست شما چه کسی هستید، مهم نیست اهل کجا باشید.

زلنسکی در پایان گفت که کی‌یف به "حمله روسیه" در اوکراین خاتمه خواهد داد و اوکراینی‌ها این کار را "با همکاری یکدیگر" انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی