تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مخالفت دادگاه کانادا با توقیف اموال ایران برای پرداخت غرامت به بازماندگان PS۷۵۲

یک دادگاه کانادایی با توقیف اموال ایران برای پرداخت غرامت به بازماندگان هواپیمای اوکراینی PS۷۵۲ مخالفت کرد چراکه دولت فدرال، این دارایی‌ها را اموال جمهوری اسلامی ایران که تحت حفاظت قوانین بین‌المللی است، دانسته است.

کد خبر: ۱۴۳۳۹۱
۱۳:۰۵ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

مخالفت دادگاه کانادا با توقیف اموال ایران برای پرداخت غرامت به بازماندگان پرواز PS752

دیدارنیوز: دادگاه اونتاریو با درخواست بازماندگان هواپیمای اوکراینی برای توقیف اموال ایران جهت پرداخت غرامت مخالفت کرد.

به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، دادگاه عالی اونتاریو در کانادا طی حکمی، با پرداخت غرامت به بازماندگان قربانیان پرواز PS ۷۵۲ از طریق توقیف اموال خاص و یا حساب‌های بانکی در خاک کانادا مخالفت کرد؛ چراکه دولت فدرال، این دارایی‌ها را اموال جمهوری اسلامی ایران که تحت حفاظت قوانین بین‌المللی است، دانسته است.

سال گذشته، دادگاه استانی در کانادا اختصاص غرامت ۱۰۷ میلیون دلاری به علاوه سود آن را به خانواده‌های ۵ نفر از کسانی که در پرواز PS ۷۵۲ جان خود را از دست دادند را تایید کرده بود.

در حادثه سقوط این هواپیما در نتیجه خطای انسانی (شلیک دو موشک به هواپیما)، ۱۷۶ از جمله ۸۵ شهروند کانادا نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی