تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

یحیی: ممکن بود اتفاق بدی بیفتد!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان پس از صعود دشوار پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی این اتفاقات می‌افتد و ممکن بود اتفاق بدی برای‌مان بیفتد.

کد خبر: ۱۴۳۳۳۷
۱۹:۲۶ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

یحیی: ممکن بود اتفاق بدی بیفتد!

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، سنگربان جوان تیمش این استحقاق را داشته است که امروز از دروازه سرخپوشان حراست کند.

یحیی گل‌محمدی پس از صعود پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، با غلبه بر تیم ون پارس اصفهان اظهار داشت: در کنفرانس پیش از بازی هشدار را به بازیکنانم دادم که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز صد درصدی داشته باشید و جای اشتباه ندارید. در این جام جبران هر اشتباهی سخت می‌شود. خوشحالم به دور بعد راه پیدا کردیم و از همه بازیکنان و کادر فنی حریف تشکر می‌کنم که جانانه بازی کردند و نشان دادند تیمی شایسته هستند. بیشتر دقایق بازی قطعاً دست ما بود و حریف لایه‌های دفاعی زیادی داشت و روی ضدحملات خطرناک نشان می‌داد.

ممکن بود اتفاق بدی برای‌مان بیفتد

وی در ادامه افزود: باید به بازی سرعت بیشتری می‌دادیم و بین خطوط حریف پاسکاری می‌کردیم. حریف عملکرد خوبی روی خط دفاعی و بخش دروازه‌بانی داشت. بدشانسی‌هایی داشتیم، ولی اعتقادی به شانس در فوتبال ندارم. اگر اسمش را بدشانسی بگذارم باید بگویم می‌توانستیم زودتر به گل برسیم. در جام حذفی این اتفاقات می‌افتد و ممکن بود اتفاق بدی برای‌مان بیفتد. در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم، با اینکه ابتدا عقب افتادند و مسئله حذف شدن توسط تیم لیگ یکی فشار زیادی می‌آورد، ولی توانستند جبران کنند و در ضربات پنالتی تمرکز داشتند.

چند روز تمرین پنالتی کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا پیش‌بینی می‌کرد این دیدار به پنالتی بکشد، گفت: بله، دو سه تمرین پنالتی داشتیم و عملکردمان امروز خوب بود.

حق گوهری بود که امروز بازی کند

گل‌محمدی در واکنش به انتقاد‌ها نسبت به عملکرد احمد گوهری و تعویض او با علیرضا بیرانوند برای ضربات پنالتی گفت: توپ آنچنانی روی دروازه ما نیامد و احمد روی گل‌های خورده مقصر نبود. ما یک تیم هستیم و در پست دروازه‌بانی چهار بازیکن داریم که تمرین می‌کنند و هر چهار نفر دوست دارند تیم موفق باشد که احمد یکی از آنهاست. حق گوهری بود که در این جام بازی کند. عملکرد او خوب بود هر چند توپی روی دروازه نیامد. در ضربات پنالتی نیز بیرانوند نشان داد پنالتی‌گیر ماهری است و می‌تواند در پنالتی‌ها تعیین‌کننده باشد.

هر ۲ دروازه‌بان ما پنالتی‌گیر‌های خوب لیگ هستند

وی در پاسخ به این سؤال که اگر باز هم چنین موقعیتی تکرار شود، چنین تعویضی خواهد کرد، گفت: بستگی به شرایط بازی و تعویض‌های‌مان دارد. می‌توانستیم بازیکن جایگزین کنیم، ولی ذهنیت‌مان این بود که از بیرانوند که در پنالتی گرفتن مهارت دارد، استفاده کنیم. گوهری در تمرینات واقعاً پنالتی‌گیر خوبی نشان داد و اینجوری نبود که اگر او درون دروازه می‌ایستاد، اتفاق امروز نمی‌افتاد. هر دو دروازه‌بان ما پنالتی‌گیر‌های خوب لیگ هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی