تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وزارت اطلاعات: ۴ تیم عملیاتی موساد بازداشت شدند

وزارت اطلاعات امروز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۴ تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شده‌اند.

کد خبر: ۱۴۳۳۱۶
۱۲:۴۲ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

وزارت اطلاعات: ۴ تیم عملیاتی موساد بازداشت شدند

دیدارنیوز: در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: «پیرو اطلاعیه اول دی ماه این وزارت‌خانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی - تروریستی موساد، به استحضار ملّت بزرگ ایران می‌رساند که با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت. در این شبکه تروریستی همچنین ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی و گلستان، شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط گردید.

سر پل این شبکه با نام مستعار "سیروس" در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی "اینستگرام" و "واتس‌آپ" اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیّه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌کرد.

طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهر‌های بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرز‌های دریایی جنوب کشور بود که بحمدالله کلیه عناصر عملیاتی و پشتیبانی، پیش از هر اقدامی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.

بدین ترتیب این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم اسرائیل در کمتر از ۶ ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاور مردان فداکار و همیشه بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران مواجه شده و خواهد شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی