تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
خاندوزی خبر داد

حداقل حقوق کارکنان دولت در ۱۴۰۲؛ ۷ میلیون تومان

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد اعلام کد که حداقل حقوق کارکنان دولت برای سال آینده (۱۴۰۲) ۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است

کد خبر: ۱۴۳۳۰۶
۱۲:۱۵ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

حداقل حقوق کارکنان دولت در ۱۴۰۲؛ ۷ میلیون تومان

دیدارنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ۷ میلیون تومان حقوق کارکنان دولتی در نظر گرفته شده است، معافیت مالی هم از ۷ میلیون تومان است.

سید احسان خاندوزی در ابتدای نشست خبری خود با اشاره به روند کاهش دما در روز‌های آینده گفت: درخواست ما از مردم این است که با مدیریت منابع گاز اجازه دهند از این دوره سرد عبور کنیم و دولت مشوق کاهش ۳درصدی را در قبوض مشترکین در نظر خواهد گرفت.

وزیر اقتصاد بیان کرد: یکی از موانعی که منجر به این شد که به کاهش تولید رو به رو بودیم کاهش سرمایه‌گذاری بود و این مشکل ۶ ماه اول ۱۴۰۰ وجود داشت، اما در ۶ اول امسال با افزایش چشم‌گیری روبه‌رو شد و یک افزایش ۷ درصدی در فصل تابستان پیدا کرد که باعث کاهش نرخ بیکاری شد.

وی ادامه داد: در حوزه عملکرد بودجه‌ای ۹ ماه اول دولت، ۹۱۷ هزار میلیارد مجموع درآمد‌های حصولی کشور که حدود ۸۰ درصد محقق شده است و امیدواریم امسال این عدد ۱۰۰ درصد محقق شود. ۳۳ هزار میلیارد تومان دولت کمتر اوراق منتشر کرده است و ۲۶ هزار سهم شرکت‌های دولتی را عرضه کرده است.

خاندوزی تاکید کرد: مجموع شرایط نشان می‌دهد انضباط پولی و مالی در دست است. در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هم بخشی از بودجه عمومی را به تبصره ۱۴ برده ایم که مجموع اش به ۲هزار همت خواهد رسید

وی تاکید کرد: میزان تحقق درآمد‌های بودجه‌ای نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش داشته و مصارف نیز معادل ۹۰ درصد پیش‌بینی بودجه تخصیص پیدا کرده؛ بنابراین کسری بودجه امسال تا پایان ۹ ماهه به حداقل رسیده و میزان استفاده از تنخواه گردان خزانه نیز برای اولین بار صفر شده است. تا پایان سال نیز کسری بودجه صفر خواهد شد.

وزیر اقتصاد گفت: ۷ میلیون تومان حقوق کارکنان دولتی در نظر گرفته شده است، معافیت مالی هم از ۷ میلیون تومان است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی