تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

لبنان: آمریکا اولین کمک‌کننده به ارتش است

موریس سلیم، وزیر دفاع لبنان به کمک‌های نظامی به ارتش لبنان اشاره کرد و گفت: نهاد نظامی از بسیاری از کشور‌های دوست کمک دریافت می‌کند، اما در درجه اول این کمک‌ها از سوی آمریکا است. آمریکا در سطح تجهیزات، تسلیحات، آموزش و ساخت و تولید به ارتش کمک کرده و به صورت نقدی و غیرنقدی از پزشکی نظامی حمایت می‌کند.

کد خبر: ۱۴۳۳۰۴
۱۱:۵۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

لبنان: آمریکا اولین کمک‌کننده به ارتش است

دیدارنیوز: به دنبال بحران سیاسی و اقتصادی پیچیده در لبنان، وزیر دفاع این کشور به لبنانی‌ها اطمینان داد که ارتش لبنان اجازه شکل گیری هرج و مرج و آشوب در این کشور را نخواهد داد.

به نقل از العین الاخباریه، موریس سلیم، وزیر دفاع لبنان در گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره اظهار کرد: بحران و خلأ سیاسی بر عملکرد تشکیلات نظامی تأثیری نداشته است و با توجه به تسلط قاطع ارتش بر اوضاع با همکاری دیگر نیرو‌های امنیتی، وضعیت امنیتی کشور از کنترل خارج نخواهد شد.

وی گفت: عملیات ارتش برای مقابله با هسته‌های تروریستی ادامه دارد. آخرین عملیات آن انهدام یکی از بزرگترین هسته‌های تروریستی در طرابلس به نام گروهک «الخوجه» و دستگیری سرکرده‌های آن بود این یک عملیات بسیار موفقیت‌آمیز بود و ارتش دستاورد‌های دائمی در این زمینه دارد.

موریس سلیم همچنین تاکید کرد: در جامعه ما هیچ مرکز رشدی برای تروریسم وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به کمک‌های نظامی به ارتش لبنان اشاره کرد و گفت: نهاد نظامی از بسیاری از کشور‌های دوست کمک دریافت می‌کند، اما در درجه اول این کمک‌ها از سوی آمریکا است.

موریس تاکید کرد: آمریکا در سطح تجهیزات، تسلیحات، آموزش و ساخت و تولید به ارتش کمک کرده و به صورت نقدی و غیرنقدی از پزشکی نظامی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: ماه مه گذشته با سفیر آمریکا در لبنان توافقنامه‌ای امضا کردم که بر اساس آن ارتش لبنان براساس سازوکار مشخصی از طریق یکی از برنامه‌های سازمان ملل متحد مبالغی را دریافت می‌کند و هر نظامی با هر درجه‌ای ماهانه ۱۰۰ دلار آمریکا دریافت می‌کند.

سلیم در خصوص مذاکرات اخیر خود با وزیر دفاع فرانسه در بیروت نیز گفت: محور این رایزنی‌ها حمایت از ارتش بود و رئیس جمهور فرانسه به وی مأموریت داد تا برنامه همکاری نظامی فرانسه و لبنان را تدوین کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی