تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پس از بارش برف

ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

طبق اطلاعیه مدیریت بحران و استانداری چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش شدید برف و حسب موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی امروز سه‌شنبه، بیستم دی‌ماه تعطیل است.

کد خبر: ۱۴۳۲۸۲
۰۹:۰۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

دیدارنیوز: بارش برف و یخبندان تمامی ادارات و مدارس استان چهارمحال و بختیاری را تعطیل کرد.

با ورود یک سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری از روز گذشته، بارش برف مناطق و شهرستان‌های این استان را فرا گرفت.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان، با توجه به شدت بارش برف در استان و لغزندگی معابر، امروز فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و دبستان‌های استان به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.

همچنین تمامی مدارس متوسطه اول و دوم تعطیل و امتحانات داخلی و هماهنگ این مدارس لغو و زمان برگزاری این آزمون‌ها متعاقباً توسط مدارس اعلام خواهد شد.

گفتنی است، طبق اطلاعیه مدیریت بحران و استانداری استان نیز با توجه به بارش شدید برف و حسب موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی امروز سه‌شنبه، بیستم دی‌ماه تعطیل است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی