تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اوجی: در بخش خانگی قطع گاز نخواهیم داشت

جواد اوجی، ویر نفت با بیان اینکه هر جایی که مصرف غیر متعارف باشد تذکر می‌دهیم، اگر رعایت نکنند قطع خواهیم کرد، گفت: با همکاری مردم انشاالله هیچ اتفاقی در بحث قطع گاز نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۴۳۲۶۴
۱۷:۲۸ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

اوجی: در بخش خانگی قطع گاز نخواهیم داشت

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که تامین گاز بخش خانگی دچار مشکل شود؛ همکاران ما در بخش بازرسی شرکت گاز سرکشی می‌کنند، از بخش دولتی شروع کردیم، هر جایی که مصرف غیر متعارف باشد تذکر می‌دهیم، اگر رعایت نکنند قطع خواهیم کرد.

جواد اوجی، امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه از فردا به خصوص در استان‌های شمال و شمال شرق کشور با کاهش دمای شدید مواجه خواهیم بود و دمای هوا تا منهای ۱۵ درجه کاهش خواهد یافت و ماندگاری این کاهش دما و سرما نیز کار را سخت‌تر می‌کند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه همکاران ما در وزارت نفت و شرکت ملی گاز با آماده باش روی سکوها، میادین بخش بالادست، بخش پایین دست، پالایشگاه‌ها و خطوط لوله‌ها فعال هستند، شبکه گاز فعال است.

وی با اشاره به روند صعودی مصرف گاز در کشور، گفت: در شرایط فعلی بیش از ۶۳۰ میلیون متر مکعب رکورد مصرف را شاهد بودیم و احتمال دارد در روز‌های سرد به ۶۵۰ میلیون مترمکعب برسد. در هیچ کشوری این میزان مصرف در بخش خانگی و تجاری وجود ندارد، قطعا ما معتقدیم که رقم زیادی از این عدد ۶۳۰ میلیوم متر مکعب اسراف می‌شود.

وزیر نفت با بیان اینکه خواهش من از همه هموطنان این است که یاری کنند تا ما بتوانیم این نعمت الهی را به دست همه هموطنان در شمال شرق، غرب کشور، استان‌های مرزی در انتهای خطوط گازرسانی برسانیم، اظهار کرد: از همه هموطنان درخواست کاهش مصرف داریم، قطعا بازرسان و همکاران شرکت ملی گاز سرکشی‌های ۲۴ ساعته خواهند داشت و با تدابیری که اندیشیدیم و همکاری مردم انشاالله هیچ اتفاقی در بحث قطع گاز نخواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی