تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۳ امتیاز طلایی مردان ژاوی در مادرید

تیم بارسلونا در غیاب لواندوفسکی، ماشین گلزنی لهستانی خود در زمین اتلتیکومادرید به پیروزی رسید تا با ۳ امتیاز مهم و ارزشمند راهی خانه شود.

کد خبر: ۱۴۳۲۰۸
۰۸:۲۷ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

۳ امتیاز طلایی مردان ژاوی در مادرید

دیدارنیوز: تیم بارسلونا از فرصتی که برای تثبیت جایگاهش در صدر جدول لالیگا به دست آورده بود به بهترین شکل استفاده کرد.

در حساس‌ترین بازی از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری یک بر صفر میهمان کاتالان همراه بود.

عثمان دمبله بال فرانسوی بارسلونا گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس ۴۱ امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.

این نتیجه یک روز پس از آن رقم خورد که رئال مادرید در خانه ویارئال تن به شکست داد و همه چیز برای فاصله گرفتن کاتالان‌ها در صدر جدول فراهم شده بود. در دقایق پایانی این بازی استفان ساویچ از اتلتیکومادرید و فران تورس از بارسلونا با یکدیگر درگیر شدند که داور هر دوی آن‌ها را با کارت قرمز جریمه کرد.

بارسایی‌ها در حالی یکی از مهمترین برد‌های فصل‌شان را کسب کردند که ستاره لهستانی خط حمله‌شان روبرت لواندوفسکی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. در سمت مقابل اتلتیکومادرید با قبول پنجمین شکستش در این فصل لالیگا با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و فاصله‌اش با صدر جدول به ۱۴ امتیاز افزایش یافت.

در آخرین بازی هفته شانزدهم لالیگا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، اتلتیک بیلبائو میزبان اوساسونا خواهد بود.

۳ امتیاز طلایی مردان ژاوی در مادرید

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی