تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رئیسی: سخنان بایدن بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری است

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری عصر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت گفت: سخنان جو بایدن به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و دلیلی بر این مدعاست که پشت ژست‌های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

کد خبر: ۱۴۳۲۰۳
۲۰:۱۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش‌های دینی و انسانی مردم ایران را محکوم و تصریح کرد: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش‌های دینی و انسانی مردم ایران را محکوم کرد و افزود: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشور‌های جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست و اظهار داشت: این سخنان به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و دلیلی بر این مدعاست که پشت ژست‌های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار‌ها و جلسات متعدد خود با مردم، در سفر‌های استانی و دیدار‌های عمومی، از مسئولان و مدیران خواست بازدید‌های میدانی و پیگیری حل مشکلات و دغدغه‌های مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۷۵۲ و تاکید بر پیگیری کامل پرونده و همچنین گرامیداشت سالروز قیام ۱۹ دی و حرکت بیدارگرانه مردم قم به عنوان مبدا اوج‌گیری نهضت اسلامی از دیگر محور‌های سخنان رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی