تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

کریمی: از کادر فنی و بازیکنان استقلال ناراضی هستیم

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، اعضای هیئت مدیره این باشگاه هم از نتایج و عملکرد ساپینتو و شاگردانش ناراضی هستند.

کد خبر: ۱۴۳۱۹۰
۱۷:۳۷ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

کریمی: از کادر فنی و بازیکنان استقلال ناراضی هستیم

دیدارنیوز: حجت کریمی پیش از شروع جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه هیئت مدیره است و زیاد هم مهم نیست و مثل سایر جلسات گذشته خواهد بود.

وی در مورد دستورجلسه نشست امروز هیئت مدیره تصریح کرد: دستورجلسه بررسی مشکلات باشگاه است. ساپینتو فعلاً در استقلال هست و شایعاتی که گفته شد جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشته است، صحت ندارد و جلسه‌ای نبوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی اعضا از عملکرد کادر فنی و بازیکنان خاطرنشان کرد: با امکاناتی که در اختیارشان هست، ناراضی هستیم.

کریمی راجع به اینکه تا چه مدت زمانی به ساپینتو مهلت داده می‌شود، گفت: حالا فرصت دارند و نیم‌فصل به تازگی به پایان رسیده است.

وی در واکنش به اختلاف‌های مطرح شده بین اعضای هیئت مدیره استقلال در رابطه با ماندن ساپینتو گفت: نه، هیچ اختلافی نیست. آیا مصاحبه‌ای از فتح‌الله‌زاده دیده‌اید که بگوید ساپینتو برود؟ دیروز هم خبری آمد که مذاکره‌ای شده است در صورتی که این‌ها در فضای مجازی می‌چرخد و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره فعالیت باشگاه در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: باید پول باشد!

خبرنگاری از کریمی پرسید پس ۱۲۳ میلیارد تومان واریز شده به حساب استقلال چه شده است که عضو هیئت مدیره باشگاه گفت: این مبلغی که می‌گویید، پولی بوده که در حساب بوده، ولی بابتش وام برداشته شده و ضمانت این وام بود. با گذاشتن سند مجموعه‌ای تنها ۷۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد، چون مبلغی بابت پرداخت نشدن قسط وام برداشت شد و مبلغی نیز به‌عنوان سپرده نگه داشته شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود او یک میلیارد تومان پول به باشگاه استقلال داده بود، تأکید کرد: من پولی نیاورده‌ام. چه کسی این حرف را زده است؟

کریمی در واکنش به اظهارات قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی که گفته بود اعضای هیئت مدیره استقلال باید مدیرعامل وقت باشگاه را بابت یکسری هزینه‌ها تحت فشار می‌گذاشتند و بهتر است دو نفر که تخصص مالی دارند به هیئت مدیره اضافه شوند، گفت: نمی‌خواهم درباره اتفاقات افتاده صحبت کنم. از خدای‌مان است که اضافه کنند. هر چقدر نظارت بیشتر باشد، بهتر است. باشگاه حسابرس مالی دارد و هیچ مشکل مالی در سیستم وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد درصد پرداختی به بازیکنان خاطرنشان کرد: چیزی که خبر دارم، نزدیک به ۴۰ درصد بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فتح‌الله‌زاده قرار است امروز راهی دبی شود، گفت: خیر، مدیرعامل باشگاه به دبی نمی‌رود.

کریمی راجع به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی گفت: صحبت‌هایی شد که اقساطی پول او را بدهند، ولی استراماچونی قبول نمی‌کند و به طور کامل پولش را می‌خواهد.

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به بحث اختلاف بین فتح‌الله‌زاده و استراماچونی که از گذشته بوده است، گفت: این اختلافات را فضای مجازی به وجود آورده است. اگر اختلافی وجود داشته باشد، فتح‌الله‌زاده صحبت خواهد کرد، ولی فکر نکنم این موضوع درست باشد.

وی در مورد اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات اخیر استقلال موضعی دارد یا نه، گفت: باشگاه حسابرس دارد، ولی از موضع وزارت ورزش خبر ندارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی