تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
استاندار:

۲۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان داریم

استاندار لرستان از وجود بالغ‌ بر ۲۰۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۱۷۵
۱۳:۵۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

۲۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان داریم

دیدارنیوز: فرهاد زیویار هفدهم دی ماه در چهارمین قرارگاه مبارزه با سرقت لرستان، با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با سرقت در استان، اظهار کرد: در این زمینه لزوم همکاری همه دستگاه‌های عضو قرارگاه در خصوص مراقبت از اموال مردم امری بدیهی است و بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها می‌تواند در پیشگیری از این معضل در استان کمک کند.

وی با اشاره به یکی از دستور کار‌های جلسه در خصوص ایجاد پارکینگ مناسب عمومی و طبقاتی در مرکز استان، گفت: از فواید و پیامد‌های ایجاد این طرح می‌توان به رفاه مردم و حفاظت از اموال آنان و کاهش ترافیک در سطح شهر اشاره کرد و از آنجا که این موضوع بخاطر حساسیت در شورای تأمین استان هم مطرح شده به منظور عدم وقفه در روند پیگیری و برای حل مشکلات آن از طریق شورای تأمین استان پیگیری خواهد شد.

زیویار افزود: طبق گزارش نیروی انتظامی حدود ۴۷ درصد از سرقت‌های خُرد استان در اماکن دولتی به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: برابر مصوبه، ۱۹ سازمان موظفند در قرارگاه کمیسیون مبارزه با سرقت استانی حضور پیدا کنند و راهکار‌های پیشگیرانه و خودمراقبتی را در قالب مصوباتی ارائه دهند تا اقدامات لازم در راستای عملیاتی کردن مصوبات و پیشگیری از وقوع سرقت انجام شود.

استاندار لرستان به دستور کار دیگر این جلسه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده بحث معتادین متجاهر است که بالای ۶۰ درصد سرقت‌های خُرد توسط برخی از معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در زمینه نگهداری و بازپروری انجام شده، گفت: متأسفانه بالغ‌بر ۲۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان داریم که به منظور نگهداری این معتادین و مراحلی که برای بازگرداندن آنان به جامعه و مراقبت‌های بعد از آن لازم است، زیرساخت‌هایی فراهم شده که انتظار داریم مصوبات در این راستا را دستگاه‌های متولی پیگیری شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی