تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر جهادکشاورزی: هیچگونه معدوم‌سازی و جوجه‌کشی نداشتیم

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر معدوم‌سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه تاکید کرد: هیچ‌گونه جوجه‌کشی و معدوم‌سازی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم.

کد خبر: ۱۴۳۱۶۷
۱۲:۴۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

وزیر جهادکشاورزی: هیچگونه معدوم‌سازی و جوجه کشی نداشتیم

دیدارنیوز: سید جواد ساداتی‌نژاد با تاکید بر تولید قراردادی گوشت قرمز گفت: وظیفه قرارگاه امنیت غذایی هماهنگی دستگاه‌های متولی امر تنظیم بازار محصولات کشاورزی است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ساداتی‌نژاد شرکت پشتیبانی امور دام کشور را موظف به حمایت از تولید قراردادی گوشت قرمز در کشور دانست و گفت: این شرکت باید از تولید قراردادی گوشت قرمز حمایت کرده و در تامین تسهیلات و اجرای طرح با معاونت امور دام وزارتخانه همکاری کند.

ساداتی‌نژاد در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر معدوم‌سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه تاکید کرد: هیچ‌گونه جوجه‌کشی و معدوم‌سازی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی باید تسلط کامل بر بازار و تولید داشته باشد تا کشور دچار کمبود و بیش‌بود نشود، لذا تنظیم بازار داخلی بر عهده این بخش است.

وی در رابطه با توزیع گوشت قرمز در سامانه ستکاوا گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک بگیرید.

ساداتی‌نژاد در پایان تصریح کرد: تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ به اتحادیه‌ها واگذار شده است و امیدواریم اتحادیه‌ها و تشکل‌ها با حمایت وزارت جهاد کشاورزی در زمینه خرید، ذخیره‌سازی و صادرات گوشت مرغ موفق عمل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی