تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بلینکن: هر اقدامی برای ممانعت از انتقال پهپاد‌های ایرانی به روسیه انجام می‌دهیم

وزیر خارجه آمریکا در پی اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه هفت نفر از «فعالان حوزه پهپادی در ایران» اعلام کرد که واشنگتن از تمامی ابزار‌های لازم برای ممانعت از انتقال پهپاد‌های ایرانی به روسیه استفاده خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۳۰۷۱
۰۹:۰۱ - ۱۷ دی ۱۴۰۱

بلینکن: هر اقدامی برای ممانعت از انتقال پهپاد‌های ایرانی به روسیه انجام می‌دهیم

دیدارنیوز: به گفته آنتونی بلینکن، واشنگتن هر اقدامی برای ممانعت از انتقال پهپاد‌های ایرانی به روسیه انجام می‌دهد.

به نقل از رویترز، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در پی اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه هفت نفر از «فعالان حوزه پهپادی در ایران» اعلام کرد که واشنگتن از تمامی ابزار‌های لازم برای ممانعت از انتقال پهپاد‌های ایرانی به روسیه استفاده خواهد کرد.

بلینکن همچنین افزود که به‌رغم تحریم‌های آمریکا علیه افراد و نهاد‌های فعال در حوزه ساخت و انتقال پهپاد در ایران، روسیه همچنان از این پهپاد‌ها در حملات خود علیه زیرساخت‌های اوکراین استفاده می‌کند.

دولت آمریکا روز گذشته -جمعه- در ادامه فضاسازی‌های خود در ارتباط با صدور پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، هفت نفر را در رابطه با صنایع تولید پهپاد در ایران، تحریم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) اعلام کرد که شش مدیر ارشد و عضو هیأت‌مدیره شرکت صنایع هوایی قدس و همچنین مدیر سازمان صنایع هوافضای ایران، به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

«حجت‌الله قریشی»، مدیر عامل صنایع هوایی قدس، «قاسم دماوندیان» از اعضای هیأت‌مدیره صنایع هوایی قدس، «حمیدرضا شریفی تهرانی»، «رضا خاکی»، «مجیدرضا نیازی» و «والی ارلانی زاده» از افراد تحریم‌شده شده‌اند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی