تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور ۲ - استقلال صفر؛ لغزش یک مدعی در تبریز!

پس از برتری پرسپولیس و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر، استقلال دیگر مدعی جدی قهرمانی در این فصل در تبریز به دیدار تراکتور رفت و با دو گل شکست را پذیرفت.

کد خبر: ۱۴۳۰۵۶
۱۴:۴۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

تراکتور - استقلال

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال با شکست برابر تراکتور فاصله‌اش با صدر جدول به پنج امتیاز افزایش یافت.

تراکتور امروز جمعه در هوای سرد و برفی تبریز میزبان استقلال بود و توانست با گل‌های محمد قنبری برد ارزشمندی برابر تیم ساپینتو کسب کند. قنبری مرد تاثیرگذار این بازی در دقایق ۳۶ و ۵۲ برای تیمش گلزنی کرد تا سه امتیاز در خانه بماند.

این دیدار قرار بود روز گذشته برگزار شود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف شدید یک روز به تعویق افتاد.

استقلال در روزی که ساپینتو را به دلیل محرومیت روی نیمکت مربیگری خود نداشت، نتوانست عملکرد خوبی برابر تراکتور داشته باشد و تن به شکست داد. هرچند آبی‌ها به گل اول تراکتور و یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه میزبان اعتراض داشتند.

این نتیجه بیشتر از همه به نفع تیم‌های صدرجدولی پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر بود که بالاتر از استقلال در کورس قهرمانی هستند.

استقلال با ۲۷ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به گل‌گهر در جایگاه چهارم ایستاد و تراکتور ۲۲ امتیازی تا رده ششم جدول صعود کرد.

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

تراکتور یک – استقلال صفر (دقیقه ۳۷: محمد قنبری): رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که صالح حردانی با تأثیرگذاری روی توپ، آن را به محمد قنبری بازیکن تراکتور داد و این بازیکن با یک ضربه فنی، دروازه حسینی را باز کرد. ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد، اما داور مسابقه در رد تصمیم کمک خود، گل را تأیید کرد.

تراکتور ۲ – استقلال صفر (دقیقه ۵۳: محمد قنبری): بازیکنان تراکتور روی یک ضد حمله سریع و با استفاده از سرعت بالا به دروازه استقلال نزدیک شدند که پاس خوب ریکاردو آلوز به قنبری، او را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربه این بازیکن وارد دروازه حسینی شد تا تبریزی‌ها اختلاف را دو برابر کنند.

دقیقه ۳: حرکت خوب قنبری از سمت راست و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه استقلال، فرصت فوق العاده‌ای را برای رضا اسدی مهیا کرد، اما حضور به موقع رافائل داسیلو و دفع توپ او، دروازه حسینی را از یک خطر بزرگ نجات داد.

دقیقه ۵: محمد محبی در محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت. این صحنه با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال همراه شد.

دقیقه ۶: ارسال مهدی قایدی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس بسیار خوب آلوز به اسدی رسید، اما تعلل او و تیزهوشی مدافعان استقلال، این توپ را دور کرد که در ادامه شوت راه دور پوریا آریاکیا با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: اعتراض باشگاه استقلال به گل تراکتور! رسانه باشگاه استقلال نوشت: در حالی که کمک داور آفساید بازیکن تراکتور را اعلام کرده بود، این تیم به گل رسید و وحید کاظمی گل را مردود اعلام کرد، ولی در عین ناباوری و در حالی که چیزی به اسم VAR وجود ندارد، داور گل را پذیرفت!

گل تراکتور و اعتراض آبی‌ها به تصمیم داور

 

دقیقه ۶۲: مهدی قایدی روی یک پاس تند و تیز صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه کم جان و بد این بازیکن را اخباری به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۸۶: قنبری روی یک ضد حمله دیگر صاحب توپ شد، اما شوت این بازیکن با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی

تراکتور - استقلال

تراکتور - استقلال

تراکتور - استقلال

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی